ניב רסקין, מגיש "חדשות הבוקר" ופרשן "נינג'ה ישראל", נחשב לאחד המגישים והפרשנים הכי מנוסים ומוערכים על המסך שלנו. מה שלא רבים יודעים, זה שבצעירותו ניסה את מזלו בספורט כשחקן דווקא - וזה לא ממש צלח.

הערב (שלישי, אחרי החדשות, ערוץ 12) רסקין יחשוף פרט מפתיע מעברו. "הגעתי להיות שדר ספורט כי לא הצלחתי בכל ענף ספורט שניסיתי - וניסיתי כמעט את כולם", הודה הפרשן האהוב ופירט: "כדורסל, כדורגל, כדוריד, הכל".

"אחרי שהבנתי שבקבוצה אמיתית לא אוכל לשחק, הקמתי קבוצת כדורסל בליגה האחרונה, ליגה ב': קבוצת בית"ר בני בבלי. לא הצלחה גדולה. הם עדיין משחקים, אני כבר הודעתי על פרישתי. גם בליגה ב' התקשיתי למצוא את מקומי, הייתי שחקן ספסל".

רותם סלע לא פספסה את ההזדמנות כדי להזכיר לכולם את העבר הספורטיבי שלה: "אני כן עסקתי בספורט, הייתי שחקנית כדורעף. עד היום. רסקין, אם אתה תביא לפה כדורעף, אני אקרע אותך". אסי עזר קצת פקפק ביכולותיה: "את לא יודעת לשחק כדורעף, זאת המצאה מארץ ההמצאות. לא ראיתי תמונה אחת שלך משחקת כדורעף. די עם השקרים האלה".

רותם הזדעקה, "מה אתה אומר? אתה יודע איזו שחקנית אני? די כבר. הייתי מנחיתה". כשאסי נשאל באיזה ספורט הוא עסק בילדותו, השיב: "אני מבין שאתם מזלזלים במי שאני, אבל הייתי השוער של כיתה ה'1". האמת, מכובד ביותר.