ספיר כהן כרמי, אחת הנשים הכי חזקות ב"נינג'ה ישראל", חלמה על הגמר. אחרי שניצחה בדו-קרב קשוח מאוד בחצי הגמר מול שרון ברנבוים, מצאה את עצמה סחוטה ומותשת, נאבקת בהמשך המסלול. התוצאה שהשיגה לא הספיקה לה כדי להעפיל לגמר ומי שתפסה את מקומה ועשתה היסטוריה, הייתה תם שקד.

בסיום מקצה חצי הגמר האחרון, אסי ורותם בישרו כי במוצאי שבת הקרובה (אחרי החדשות, ערוץ 12) ייערך מקצה כרטיס הזהב לגמר, שבו יתחרו השמונה שהיו הכי קרובים להעפיל לגמר על הכרטיס האחרון בהחלט.

אחת המתחרות במקצה הזה תהיה כהן כרמי. בשיחה עם בר זומר סיפרה, "חשבתי שזה כבר די אבוד ונגמר, ואז קיבלתי את ההודעה על ההזדמנות השנייה. אני מתכוונת לנצל כל רגע, לעשות את הכי טוב שאני יכולה ובעיקר תיקון מהמסלול הקודם שפחות הצלחתי ליהנות ממנו בגלל הקרב הקשה מול שרון. הפעם אבוא ליהנות, לא משנה מול מי אהיה".

איך התכוננת לקראת זה?
"אני יותר רגועה הפעם, הלחץ פחות מורגש. הייתה לי ירידת מתח מאוד גדולה אחרי המקצה הקודם. הלחץ ירד. יש בעיקר אמונה עצמית. עבדתי כל השנה בשביל הרגע הזה. אני מתרכזת בנשימות, הכנה מנטלית ולדמיין איך אעשה את המסלול. לא משנה מול מי אתחרה, אעשה את המסלול הכי טוב שאני יכולה, הכי מהר".

אילו תגובות קיבלת אחרי המוקדמות?
"הציפו אותי בתגובות מאוד מחמיאות: 'לא משנה מה התוצאה, את השראה, את הכי טובה. הובלת איזושהי דרך בקרב הנשים, להגיע לנינג'ה'. הכמות באמת עלתה, הרמה מאוד עלתה וזה משמח לקבל כאלה הודעות".