שלב חצי הגמר ב"נינג'ה ישראל" יסתיים הערב (שלישי) במקצה סוער ודרמטי, בו יתחרו שניים מענקי הנינג'ה הגדולים ביותר: יוגב מלכה וגיל מרנץ. מלכה, שצלח את הר מידוריאמה בגמר העונה הקודמת אבל פספס את תואר הנינג'ה בשניות בודדות, חייב לנצח בדו-קרב ולהעפיל לגמר אם הוא רוצה לסגור חשבון עם ההר.

"הדו-קרבים האלה קשוחים, הרגתם אותנו", הודה הבוקר מלכה בשיחה עם ניב רסקין, "זה שיבש לנו את התהליכים. זה מלחיץ, לא יעזור. טעות אחת קטנה שבגללה התעכבתי שנייה אחת - וזהו. בדרך כלל המסלולים שלי מהירים, אבל פה פקשוש אחד קטן בתנועה שאני צריך לתקן לרגע - והיריב כבר טס".

לאור הישגיו בגמר הקודם, רבים מהמרים על מלכה לניצחון. העיניים לגמרי עליו. "במהלך השנה לא חשבתי שזה יהווה איזשהו שק מסוים, אבל פתאום, שבועיים לפני המוקדמות, זה ממש הכה בי. פתאום הבנתי שזה לא רק אני שרוצה את הניצחון".

"אני עובר ברחוב ואנשים אומרים לי: 'השנה זה שלך'. לפעמים אני חושב: אל תגידו לי את זה, בא לי רגע לעשות את זה בשביל עצמי. כשאתה בנמל זה יום ארוך, אנחנו שמה משלוש בצהריים. במקרה הטוב אתה עולה בשקיעה, במקרה הרע בזריחה. הדבר הזה רודף אותך, שק הציפיות. יש לך המון זמן לחשוב".

אתה מכין את עצמך לאפשרות שלא תיקח את הגמר?
"זה תרחיש שאני משתדל לא לחשוב עליו. אני דרימר. מהעונה השלישית, כשנפלתי במוקדמות, תמיד חלמתי להגיע למידוריאמה. זה תרחיש שאני מעדיף לא לדמיין ולא להאמין שיקרה. אלה דברים שעולים, אבל אני מכיל את זה ומזכיר לעצמי שלכל ספורטאי, מהקטן ביותר ועד לגדול ביותר, זה יכול לקרות".

במקביל לאימוני הנינג'ה, מלכה לוהק לעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" שתעלה בהמשך. "זה לא דומה לנינג'ה, זה מטורף. זה עוזר שאני בא מרקע של ספורט, כי אני יודע לעבוד קשה ואני מסור מאוד".

הרקדנית שאיתך לא מפחדת שתעיף אותה פתאום חזק מדי?
"לא, אני מאוד עדין. אל תראו אותי ככה, אני גבר רגיש. אני משתדל לא להפעיל כוח איפה שלא צריך".

לאלכס שטילוב היה יתרון בעונה הקודמת, כי הגיע מהתעמלות מכשירים. הנינג'ה זה ענף ספורט קשוח.
"נכון מאוד. אני שם לב שהרבה פעמים יש תנועות ריקוד שאני עושה ומתייחס אליהן כמו למכשול באלאנס. פתאום אני מרים ידיים כי רוצה לאזן, או שקשה לי לשים לב לניואנסים הקטנים. היא מעירה לי על הפוינט ברגל, על זה שהברך לא קדימה, על החזה. הכל צריך להיות מדויק".

אתה עושה כבר פליק-פלאקים?
"עדיין לא לוקח סיכונים, שלא פתאום אעשה פליק-פלאק על הראש. נתחיל קודם מהנאמבר הראשון, יש מובים, אתם הולכים להיות מופתעים".

עומר, בת הזוג של מלכה בשמונה השנים האחרונות, חוגגת היום יום הולדת 24. יוגב פנה אליה בשידור וביקש לברך אותה: "עומר, חיים שלי, אני רוצה לאחל לך מלא מזל טוב. אני שרוף עלייך, אין כמוך בעולם". הערב נפגוש את עומר ויוגב בחצי גמר "נינג'ה ישראל", ונגלה האם הנינג'ה האהוב יעשה עוד צעד לעבר ההר.

יוגב מלכה ובת הזוג  (צילום: פרטי)
מתים עליהם. יוגב מלכה ועומר | צילום: פרטי