חיכה לזה שנים: המטפס ואגדת הנינג'ה, אלכס חזנוב, ניצח הערב (חמישי) באליפות האולסטארז ב"נינג'ה ישראל 2023", לאחר שגבר על שבעה ענקי נינג'ה אחרים שנעדרו מהעונה האחרונה: יפתח קושניר, טל קלפפר, הראל דודסון, אילן בלופרב, סאן הנובר, אדם ברוטמן וגור ארד. חזנוב הוכתר כאלוף האלופים אחרי שניצח בדו-קרב את חברו הטוב, קושניר, ולאחר מכן את דודסון בקרב הגדול על ההאשיגו.

שמונת האלופים התחרו בארבעה דו-קרבים, כשהשניים שהגיעו הכי רחוק והכי מהר במסלול העפילו לשלב הגמר, דו-קרב ראש בראש בהאשיגו. בדו-קרב הראשון התחרו זה מול זה גור ארד ואדם ברוטמן. זה היה צמוד מאוד בהתחלה, עד שברוטמן פתח פער - אלא שבפחים במגדל הדו-קרב עשה טעות וצנח למטה. אחרי שארד הוריד את הידית המשיך למכשול הרביעי, קליעת הוו, צלח אותו והתקדם לחמישי, קפיצה בדרך - מכשול קשוח שהפיל רבים וטובים בקרב המנחים. גם ארד לא שרד את המכשול ומצא עצמו במים אחרי 2 דקות ו-29 שניות.

בדו-קרב השני התחרו אילן בלופרב, מי שסיים במקום השני בעונה השנייה, מול סאן הנובר. סאן פתח מהר מאוד וטס את שני המכשולים הראשונים, משאיר את בלופרב מאחור. במגדל הדו-קרב בלופרב הצליח לצמצם מעט ולהדביק את הפער. סאן היה הראשון שהוריד את הידית, ניצח את הדו-קרב והמשיך הלאה במסלול. גם הוא לא שרד את המכשול החמישי ונפל למים אחרי 3 דקות ו-17 שניות.

בדו-קרב השלישי התחרו ראש בראש מלך ההאשיגו ופיינליסט עונות 2-4, הראל דודסון, ופיינליסט עונות 3-4, המטפס האהוב טל קלפפר. קלפפר פתח בסערה, אך דודסון הצליח לעקוף אותו, פתח עליו יתרון גדול והוריד את הידית ראשון. דודסון עשה את הבלתי אפשרי וצלח את מכשול קפיצה בדרך ובכך התקדם אל המכשול השישי, עלה ורד. לאחר שסיים גם אותו, המשיך אל הקיר, בחר הפעם לטפס את הקיר הרגיל כדי לשמור את הכוח להאשיגו ולחץ על הבאזר אחרי 3 דקות ו-57 שניות, מבטיח את מקומו בגמר.

הדו-קרב האחרון והגדול מכולם היה בין אלכס חזנוב ויפתח קושניר, שתי אגדות נינג'ה וחברים טובים מאוד. בפתח הדו-קרב קושניר לקח את ההובלה, אלא שחזנוב הצליח לעקוף אותו, פתח פער במגדל הדו-קרב והוריד את הידית הראשון. חזנוב סיים יפה את המכשול הרביעי, אך גם הוא לא צלח את החמישי ומצא עצמו בבריכה. עם זאת, זינק על המכשול בזמן מספיק טוב כדי להבטיח את מקומו בגמר לצד דודסון.

בדו-קרב בהאשיגו, חזנוב טיפס 19 שלבים. לדודסון שעלה אחריו נדרש שלב אחד יותר כדי לנצח, אך הוא טיפס שישה שלבים בלבד והעניק לחזנוב את הניצחון. "זה כזה ספורט אכזרי", אמר דודסון, "יש לי מלא אנרגיה בגוף. ככה או ככה אני יוצא מרוצה מהערב הזה, אני היחיד שהגיע לבאזר ומרגיש ווינר". חזנוב סיכם, "זו פעם ראשונה שאני מנצח משהו בנינג'ה. אני לא מאמין שזה קרה, זה מטורף. מרגיש טוב להיות במקום הראשון. ממש".