ארבע נבחרות חזקות יצאו לקרב על הניצחון באליפות הקבוצות הראשונה ב"נינג'ה ישראל": "כח סלע" בהובלת רותם סלע בה חברים שניאור שמח, ספיר כהן כרמי, נועה מאיר, יהונתן ביטון, אלון מרון וסתיו שלזינגר, "הרסקינינג'ות" בהובלת ניב רסקין בה התחרו יוגב מלכה, ישי כלפון, שרון ברנבוים, יהונתן הרן, איל היימן ועדי כרם, "הג'ורדנים" בהובלת ירדן ג'רבי שכללה את שליו 360 בצלאל, כפיר עצמון, תם שקד, שיר שרים, נתאי הדר ונועם הוד ו"אסי וחתולי הרעם" בהובלת אסי עזר בהשתתפות אשד עצמון, גל שרים, גיל מרנץ, אילי דגן, אלה מנשה ודפנה גיטלר.

בבית א' התחרו על מקום בגמר אסי וג'רבי. נערכו שלושה סיבובים, כשבכל סיבוב מתחרה מ"הג'ורדנים" מול מתחרה מ"אסי וחתולי הרעם", ראש בראש. כל מכשול שעברו במסלול זיכה את הנבחרת שלהם בנקודה אחת, כשהקיר הרגיל שווה 2 נקודות, המגה קיר 3 נקודות וניצחון בסיבוב, כלומר מי מהמתחרים שהגיע הכי רחוק ובזמן הקצר ביותר - עוד נקודה אחת.

הסיבוב הראשון היה בסימן "דרבי שרים", כששיר העניק לטים ג'רבי 8 נקודות בעוד שגל עשה באזר מהר יותר והעניק לטים אסי 9 נקודות. בסיבוב השני, תם מול דפנה, שתיהן נפלו באותו המכשול אבל כיוון שתם זינקה עליו מהר יותר, היא תרמה לנבחרת 5 נקודות, נקודה אחת יותר מדפנה. בסיבוב השלישי, "דרבי עצמון", כפיר סגר את המסלול עם מגה קיר והעלה את קבוצת ג'רבי ל-22 נקודות. אשד נפל במכשול החמישי, ובכך קבוצת אסי סיימה עם 17 נקודות בלבד והפסידה.

בבית ב' התחרו זה מול זו רסקין ורותם, בקרב רווי תהפוכות ונפילות מפתיעות בטירוף. בסבב הראשון, ישי מול שניאור, השניים נפלו במכשול החמישי, אך כיוון שישי זינק עליו מוקדם יותר העניק לטים רסקין 5 נקודות, לעומת 4 בלבד לרותם. בסבב השני התחרו נועה מול שרון. נועה נפלה אף היא במכשול החמישי והעלתה את "כח סלע" ל-8 נקודות, בעוד ששרון עשתה טעות על הסטפר, לא צלחה אותו ולכן לא העניקה ניקוד ל"הרסקינינג'ות".

הסבב האחרון היה המפתיע והגורלי מכולם. רסקין בחר לסבב זה את יוגב, מנצח העונה והנינג'ה הישראלי השני. מולו התחרה אלון. גם יוגב מצא את עצמו בבריכה במכשול החמישי והעלה את רסקין ל-9 נקודות בלבד, נקודה אחת יותר מרותם. כדי לנצח, אלון בסך הכל היה צריך לעבור את הסטפר - אלא שגם הוא עשה טעות ענקית, לא שרד את הסטפר ובכך העניק את הניצחון לרסקין.

בגמר, שנערך על ההאשיגו, התחרו שתי נבחרות: ג'רבי מול רסקין. הניקוד התאפס ושלושת המתחרים שלא השתתפו בשלב הבתים טיפסו על ההאשיגו בזה אחר זה, כשהמטרה הייתה לצבור את מספר השלבים הגדול ביותר, כשכל שלב בסולם שווה נקודה אחת.

בסיפתח מדהים, איל מטים רסקין טיפס 39 שלבים. אחריו שליו 360 מטים ג'רבי כמעט השווה לו עם 38 שלבים. עדי מטים רסקין טיפסה 13 שלבים והעלתה את רסקין ל-52 נקודות, בעוד שנועם מטים ג'רבי לא צברה נקודות. האחרונים לטפס על ההאשיגו היו נתאי ויהונתן. נתאי טיפס 31 שלבים והעלה את ג'רבי ל-69 נקודות. יהונתן היה צריך לטפס 18 שלבים כדי שטים רסקין ינצח, הצליח 32 שלבים ובכך העניק ל"הרסקינינג'ות" את הניצחון עם 84 נקודות.

"זה אחד הניצחונות הכי הירואיים בתולדות הנינג'ה", קבע רסקין הנרגש. ג'רבי ניחמה את חברי קבוצתה שעשו עבודה מעולה: "לא הייתי מחליפה אף אחד ואחת מכם. היה לי כיף איתכם, נהניתם, הראתם לי שאתם יופי של לוחמים. אני מקווה שמי שיגיע בעונה הבאה, יפגיז אפילו עוד יותר".