ישי כלפון, זה אתה? זו השנה השלישית שהמטפס האהוב מתחרה ב"נינג'ה ישראל", בכל עונה העפיל לגמר - כולל אמש, אלא שהפעם יצאו ממנו צדדים שלא הכרנו. המטפס המאופק והאדיש השתולל משמחה אחרי הבאזר אמש, צרח את נשמתו - ולריאיון עם בר זומר בצאתו מהמסלול, הגיע כמעט ללא קול.

כלפון התחרה בדו-קרב ענקים מול רוני קפלנסקי, מנתץ הבאזרים, ולא היה משוכנע אם הוא הולך לנצח או להפסיד - ומכאן ההתרגשות הגדולה עם הלחיצה על הבאזר. "אין לי מילים, אני רועד מכל האדרנלין הזה", סיפר כלפון לבר, "זה התפוצץ במסלול. אני חושב שזה היה המסלול הכי טוב שהיה לי בנינג'ה".

מה היה שונה במסלול הזה?
"הדו-קרב נגד רוני הכניס אותי ל'זה הכל או כלום'. ברגע שבדו-קרב הכל הסתדר, הרגשתי שאת כל השאר אני יכול לעשות. צעקתי בסוף, ועכשיו אין לי קול. זה היה חזק".

חששת שאולי לא תנצח הפעם?
"הייתי לחוץ, לא היה לי מושג מה הולך להיות בדו-קרב. בדו-קרב הזה מיציתי את היכולות שלי, הבאתי את כל מה שאני יכול. אם רוני היה עוקף אותי לא היה לי מה להגיד, כי זה היה הכי טוב שאני יכול לעשות. גם הוא היה צריך להביא את הכי טוב שהוא יכול בשביל לעקוף אותי, ויש ימים שקשה לעשות את זה. אני מאוד שמח שהצלחתי".

תאר את התחושות כשלחצת על הבאזר.
"הדו-קרב נורא הלחיץ אותי, ככה שהלחיצה על הבאזר הייתה הפעם מאוד משמחת. זאת באמת הרגשה שונה, אני לא יודע למה. זה כולה כפתור שעושה זיקוקים, אבל זאת הרגשה אחרת, לא יודע למה".

מה צפוי לנו ממך בגמר?
"נחכה ונראה מה יהיה בגמר, אני לא יודע. נראה מה יהיו המכשולים ונקווה שאוכל להגיע למידוריאמה. יהיה טוב".