עונת הדו-קרב של "נינג'ה ישראל" נפתחה בבום, עם דו-קרב של שני ענקים: גבע לוין - מטפס, מנצח "נינג'ה ישראל ילדים" ואחיו של אגדת נינג'ה, רם לוין, מול כרמל רז רומאו - מטפס ובוגר שתי העונות הראשונות. זה היה צמוד עד לרגע האחרון ממש, כשרז רומאו הוריד את הידית ראשון וניצח את הדו-קרב.

בשיחה עם בר זומר אחרי המסלול, סיפר גבע: "היה לנו דו-קרב ממש מטורף. זה היה צמוד בטירוף ונהננו מהפייט המטורף הזה שהיה לנו. כרמל ואני מתחרים יחד בטיפוס ברחבי העולם, שש פעמים בשנה לפחות. אנחנו מתאמנים ביחד ולפעמים אפילו ישנים ביחד במלון לפני התחרות. יוצא לי לראות את כרמל ארבע-חמש פעמים בשבוע, יש בינינו קשר טוב. כששמו אותנו ביחד לא ידענו האם לצחוק או לבכות".

"כשגילינו שאנחנו מתחרים אחד נגד השני, זה נורא קירב בינינו דווקא", סיפר רז רומאו, "פתאום נהיינו נורא חברותיים אחד כלפי השני, זו הייתה חוויה מדהימה. גבע דחף אותי לקצה גבול היכולת וזה היה דו-קרב מדהים. לנצח כזה דו-קרב זו הרגשה מטורפת".

מה היה הדבר הכי קשה בדו-קרב?
גבע: "היה לי קשה לא להתרכז בכרמל. ניסיתי להתרכז רק בעצמי, אבל שמעתי וראיתי את כרמל בזווית העין. היה ממש קשה לדעת שיש מישהו כל כך טוב, כל כך צמוד אליך. זה מלחיץ בטירוף. מרגיש שעשיתי את זה טוב, אבל כנראה לא מספיק טוב".

הגעת למסלול כאח של רם, אגדת נינג'ה בפני עצמה.
"לבוא למקום כזה בתור אח של רם זה עוזר מאוד. אומנם אנחנו בעונת הדו-קרב ואף אחד לא חווה את זה לפני כן, אבל קל מאוד לאבד את זה מול המצלמות והתאורה, ביום כזה ארוך ומלחיץ. הוא מאוד עזר לי והכין אותי לקראת זה".

מה הוא יחשוב על ההפסד לדעתך?
"הוא יהיה מבסוט כי יראה שהבאתי את כל מה שיש לי והלכתי על כל הקופה. הסתכנתי, עשיתי דברים שלא ניסיתי מעולם. אני בטוח שהוא יהיה גם קצת מאוכזב על זה שלא עברתי לשלב הבא, אבל הוא לא יכעס או משהו כזה - הוא פשוט יודע למה אני מסוגל ומאוד מאמין בי. הוא יודע שאם הייתי עובר לשלב הבא, יכול להיות שהייתי מתקדם ומתקדם - ומי יודע, אולי גם מגיע הכי רחוק שאפשר".

תחזור בעונה הבאה?
"נתראה עוד שנתיים. תנו לי שנה אחת להתמקד בטיפוס, להשיג את הקריטריון לאולימפיאדה - ואז אחזור".

כרמל, אתה עם הפנים לחצי הגמר.
"מאז שנפלתי במוקדמות העונה השנייה בגשר, הייתי טסטר של הנינג'ה. בדקתי את המכשולים, גם בגמרים - זו הייתה חוויה מטורפת. אחרי כל כך הרבה עונות כטסטר, אני מרגיש שיש לי הרבה יותר ניסיון ואני יותר מוכן מנטלית למסלול".