חבר הכנופיה גיל אהרון ידע שזאת ההזדמנות האחרונה בהחלט להצטרף לחבריו בחצי הגמר. תחושת ההחמצה ממסלול המוקדמות שליוותה אותו עונה שלמה, בתוספת הרצון לעשות תיקון - התפוצצו על מסלול "נינג'ה ישראל" הערב. בסיום מקצה ההזדמנות האחרונה המותח והדרמטי, אהרון זכה בכרטיס האחרון בהחלט לחצי הגמר - ובכך הצטרף לחבריו אלירן בן דוד, איל היימן, גל ושיר שרים, אילי דגן, אור המשולם, אור מטלון ושניאור שמח.

עוד לפני אהרון, עלה למסלול סתיו שלזינגר - מתחרה חזק מאוד שעשה באזר במוקדמות, ובכל זאת זה לא הספיק כדי להעפיל לחצי הגמר. גם הפעם ניצח שלזינגר את יריבו לדו-קרב, סיים את המסלול, טיפס את הקיר וכבר אחז בקצהו - אלא שלא הצליח להרים את עצמו למעלה בגלל פציעה שסחב מהמסלול ונשאר בלי באזר ובלי הכרטיס לחצי הגמר.

סתיו שלזינגר (צילום: עודד קרני)
"לא היה דבר כזה בחמש עונות נינג'ה. זה פסיכי". סתיו שלזינגר על הקיר | צילום: עודד קרני

"לא היה דבר כזה בחמש עונות 'נינג'ה ישראל'", נדהם ניב רסקין, "מסלול ענק שנגמר ככה, זה לא ייאמן. בן אדם שעשה באזר במוקדמות, כבר עלה את הקיר - ולא עבר, זה פסיכי. דרמת ענק. כנראה שהנפילה שחווה במסלול נתנה את אותותיה". שלזינגר התקשה לעכל את האירוע: "במכשול הרביעי נפלתי על עצם הזנב, ואיך שקיבלתי מכה הרגשתי שוק בשני המרפקים. בגלל זה לא הצלחתי לעשות את הקיר. להגיע שנייה לפני הסוף כשאין לך בכלל אפשרות לעשות את זה, זו טרגדיה מבחינתי. אני עוד לא מעכל".

שלזינגר עוד קיווה בהתחלה שאולי התוצאה תספיק לו כדי לזכות בכרטיס, אלא שאהרון הסתער כאמור על המסלול, ניצח בדו-קרב, טיפס את המגה קיר - והבטיח לעצמו מקום, בדקה ה-90, בחצי הגמר. "מדהים, כל כך חיכיתי לזה. ראו את האמוציות, ממש הייתי חנוק על הבאזר", הודה אחרי שחיבק את חברי הכנופיה, "כל כך רציתי להצטרף אליהם, ללחוץ על הבאזר ולעשות מגה קיר. כל הדברים שרציתי השתלבו לי לרגע אחד מטורף שאני לא יכול לתאר במילים".