גיל מרנץ רשם אמש ערב מוצלח מאוד על מסלול "נינג'ה ישראל". מנצח העונה השנייה שידע לא מעט טלטלות על המסלול בשנתיים האחרונות, הפציץ עם אחד מביצועיו הטובים ביותר אי פעם - ביצוע שהסתיים עם באזר, מגה קיר ראשון, טיפוס על ההאשיגו ואפילו דמעות מאסי עזר שהתרגש מאוד עבורו.

מרנץ התחרה בדו-קרב מול רועי פפו, מי שתפס את מקומו בגמר השנה שעברה בעקבות אותה פסילה כואבת. בשיחה עם בר זומר רגע אחרי שירד מהמסלול, החמיא מרנץ לפפו: "רועי הוא אחד האתלטיים הכי טובים שיש בענף הנינג'ה בישראל. זה היה מאוד מבאס כשהבנו שאנחנו ראש בראש, כי זה אומר שהעונה הפסידה מתמודד סופר טוב. זה מה יש, ואני בטוח שבשנה הבאה רועי יחזור וייתן בראש".

טרפת את המסלול הערב.
"הגיע הזמן, אחרי כל הפאלטות בשנה שעברה. זהו, חזרתי. הפעם לא היו דרמות, הכל הלך כמתוכנן, פלוס המגה קיר בפעם הראשונה. כל שנה הייתה לי פציעה כזו או אחרת ברגליים, השנה החלטתי שבאימונים לא אנסה קירות כדי שלא להיפצע. אמרתי: במאני-טיים אני אעשה את זה, וככה קרה".

נכנס בך שד, לא הסתכלת ימינה ושמאלה.
"זה מה שעזר לי לנצח, הייתי סופר ממוקד. עד שלא ראיתי את רועי עובר מולי, לא היה לי מושג איפה הוא נמצא".

מי שליוו את מרנץ בצד המסלול, היו המשפחה והחברה בשנתיים האחרונות, נועם צפריר, אותה תיאר כי "כבת הזוג היפהפייה והמהממת שלי".

מה הסיכוי שתיקח את הקשר הזה צעד קדימה?
"אני לוקח דברים בזמן שלי, בלי לחץ".

אנחנו מכירים אותך כנינג'ה, אבל איך אתה כבן זוג?
"אני די רומנטי: משתדל להביא לה פרחים וצמחים, לכתוב לה טקסטים יפים ולהרעיף עליה את מה שמגיע לה".

זומר חשפה פרט מעניין על הזוגיות שלה עם בעלה, אביב כהן, והמתנה שהיא בדרך כלל לא מקבלת ממנו: "בעלי לא מביא לי פרחים. יש לו דעה מאוד מסוימת על פרחים, שמי שמביא אותם - עושה משהו לא בסדר". לכך הגיב מרנץ בהומור, "אין לי יותר מדי זמן לעשות דברים לא בסדר. זה או הנינג'ה או פרחים בשבילה".

בר זומר ואביב כהן (צילום: מתוך האינסטגרם של בר זומר)
שרופים על הזוג הזה. בר זומר ואביב כהן | צילום: מתוך האינסטגרם של בר זומר