כשהוא לא מגיש בבקרים את "חדשות הבוקר" או מפרשן את "נינג'ה ישראל" בלילות, ניב רסקין מנהל חיים שגרתיים לחלוטין: משפחה, זוגיות וחיי חברה. באחת היציאות פגש רסקין צעירה בשם נועם הוד, אשר ניגשה אליו בלי להתבייש והבטיחה משהו שבאותה עת נשמע מופרך - אבל הערב (ראשון) הולך להתגשם.

הוד, סטודנטית ומאמנת כושר בת 24 מראשון לציון, פגשה את אסי עזר ורותם סלע וסיפרה להם על מאורע בלתי נשכח שקרה לה. "תמיד הייתי ספורטאית: כדורעף, כדורסל, כדוריד. הייתי מדריכת כושר קרבי בצבא. עד שהגעתי לעולם הנינג'ה, הייתי מלצרת בבר-מסעדה בראשון לציון. ניב רסקין הגיע עם חברים שלו והיה בבר".

אסי צחק שמעולם לא דמיין את רסקין יושב בבר עם חברים. "וואלה, כן. הוא גם שתה אלכוהול", חשפה הוד. "לא יודעת מאיפה האומץ הגיע אליי, אבל אמרתי לו: ניב רסקין, יום יבוא ואתה תפרשן אותי בנינג'ה".

הוד התכוונה לכל מילה שאמרה והחלה מיד בהכנות לקראת המסלול: "מאותו רגע הבנתי שזו כאפת התעוררות. עשיתי שינוי בחיים, התחלתי להתאמן. כרגע אני מוכוונת נינג'ה, כל החיים שלי זה נינג'ה. אני סופר תחרותית, ובאה לשלוף ציפורניים". הערב שבוע האלופות ב"נינג'ה ישראל" ממשיך והוד תממש את אותה הבטחה לרסקין - ותעלה לראשונה על המסלול. איך יגיב הפרשן האהוב והאם הוד תרשים אותו ותעשה באזר?