שש נשים העפילו לחצי גמר "נינג'ה ישראל" בסיום שבוע האלופות: אדמה אבן, עדי כרם, נועה מאיר, ספיר כהן כרמי, שרון ברנבוים ותם שקד, כשהארבע האחרונות אף סיימו את המסלול ולחצו על הבאזר. לא מעט רגעי דרמה ומתח נרשמו במסלולים שלהן. רגע לפני השבוע המכריע בשלב המוקדמות שייצא לדרך במוצאי שבת, בחרנו את ארבעת הרגעים הגדולים ממקצה הנשים - כאלה שנצפה בהם, כמו שאסי אמר, "בריפיט, על ריפיט, על ריפיט".

כוכבת חדשה בשמי הנינג'ה

נועה מאיר בת ה-16 התכוננה ארבע שנים לנינג'ה והפכה את הספורט הזה למשימת חייה ממש. "אבא חשב שלא אצליח בזה והייתי חייבת להראות לו שאם יש לי מטרה, שום דבר לא יפריע לי עד שאשיג אותה", סיפרה לפני ההזנקה. יובל שמלא הימר כי נועה תלחץ על הבאזר, עוד לפני שהוזנקה בכלל: "אני בטוח שאת הולכת לככב בתחרות בשנים הקרובות, אז פשוט תיהני מהפעם הראשונה שלך כאן", ייעץ לה.

אחרי שניצחה בדו-קרב, השלימה נועה את מכשולי האנקונדה ומקיר לקיר, טיפסה את הקיר ולחצה על הבאזר אחרי 7 דקות ו-31 שניות. "תעשו הרבה כבוד לכוכבת העולה החדשה בשמי 'נינג'ה ישראל'", הכריז רסקין. נועה סיכמה: "האמנתי בעצמי והייתי חייבת להוכיח את זה לכולם. זה החלום שלי, אין דבר שחשוב לי כמו הנינג'ה".

מנפילה קשה לניצחון במקצה

אלופת הנשים מהעונה הקודמת, תם שקד, שחזרה את ההישג שלה גם השנה - אבל מעטים יודעים על הדרמה הגדולה שנרשמה שבוע לפני צילומי המקצה. "שבוע לפני המוקדמות, נפלתי על הצוואר באימון", סיפרה תם בפוסט באינסטגרם, "ישר קראנו לאמבולנס, כי עם נפילה כזאת לא משחקים. בהתחלה לא הרגשתי כאב, אלא עצבים. הדבר הראשון שעשיתי היה לבכות ולצרוח: 'אין מצב שזה קורה עכשיו, עבדתי הכי קשה שיש כדי להגיע לעונה'. ברגע אחד הכל יכול היה להילקח ממני. כשאמרו לנו בבית החולים ששום דבר לא נשבר, חזרתי לחייך".

View this post on Instagram

A post shared by Tom Shaked | תם שקד (@tomsha4)

אחרי שניצחה בדו-קרב את ויקי חלמי, "תם-שה" שרפה את המסלול, טיפסה את הקיר ולחצה על הבאזר אחרי 5 דקות ו-50 שניות. היא צרחה לשמיים, קרסה על הרצפה מהתרגשות ואחר כך ניגשה לשבת עם אסי על קצה הקיר, בדיוק כמו בעונה שעברה. "הבחורה הזו אש, להבות - וכל מה שאתם יכולים לדמיין", החמיאה רותם.

האיום האדום

תקראו לה "שראס", "ג'ינג'ה" או "האיום האדום", זה לא באמת משנה: שרון ברנבוים הוכיחה גם השנה כי מדובר באחת ממתחרות הנינג'ה החזקות בישראל. מה שמפתיע זה שהיא לא טורחת להתאמן יותר מדי: "הבנות קצת חמות עליי, כי אני מגיעה פעם בשלושה-ארבעה אימונים ועדיין מצליחה לתת להן בראש", הודתה, "אבל זה הקסם שלי, הן מכירות אותי. אני הבחורה היחידה בארץ שסגרה קפיצה של ארבעה מטר, אולי מהיחידות בעולם".

דרמה גדולה נרשמה בדו-קרב שבו התחרתה ברנבוים מול עמית ירדני, אלופת ישראל בנינג'ה במכביה לשנת 2022. ירדני נפצעה, פונתה באמבולנס - וכל זאת בזמן שברנבוים על המסלול. ועם זאת, זה לא מנע ממנה לעשות את הסווינג הענק במכשול האנקונדה, מה שלא עשו אף גבר או אישה לפניה. "מועמדת של גמר", קבע רסקין אחרי הביצוע, "שרון ברנבוים קונצרט. עשתה על המסלול דברים שלא ראינו, לא אצל הגברים ולא אצל הנשים". אחרי הבאזר הודתה ברנבוים: "ההתחלה הייתה קשה מאוד, הראש שלי היה אצל עמית ונכנסתי לבלבלה. זה ישב עליי. הבאזר הזה בשבילה, מקווה שתחלים מהר".

דו-קרב מורט עצבים

ספיר כהן כרמי, האישה שהגיעה הכי רחוק על מסלול "נינג'ה ישראל", חזרה לתחרות ומצאה את עצמה בדו-קרב צמוד ומותח מול נועם הוד. בסיום 48 שניות מורטות עצבים כהן כרמי ניצחה אותה, הורידה את הידית והמשיכה למכשולים הבאים, אותם צלחה בקלילות ובאופן מרשים מדויק, עד לרגע שהגיעה לקיר.

להפתעת כולם, ספיר לא הצליחה לטפס את הקיר בשני הניסיונות הראשונים, אבל בסוף עשתה זאת ולחצה על הבאזר אחרי 6 דקות ו-14 שניות. "הרגשתי ממש טוב במסלול, שליטה לאורך כל הדרך", אמרה אחרי הבאזר, "לא יודעת מה קרה לי בקיר, זה לא מתאים לי - אבל אני שמחה שהתעשתי ובפעם השלישית הצלחתי אותו". האם תשחזר גם את ההישג האדיר בחצי הגמר ואולי תהיה האישה הראשונה שתעפיל לגמר "נינג'ה ישראל"?