הטבלה בסוף הערב (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2023", קשת 12)
תוצאות מקצה 2, הערב הראשון | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2023", קשת 12

גיל מרנץ VS רועי פפו: אחרי אירועי העונה הקודמת, כשגיל מרנץ נפסל במקצה כרטיס הזהב לגמר בגלל טעות טכנית ואיבד את מקומו בגמר לטובת רועי פפו, השניים פגשו זה את זה הערב לדו-קרב דרמטי וטעון מאוד. אחרי הסטפר פפו כמעט מעד, מה שאיפשר למרנץ להגדיל את הפער ממנו. עם זאת, פפו נתן פייט והיה צמוד אליו, עד למגדל הדו-קרב אז מרנץ פתח מבערים, טס בין הקרוסלות והוריד את הידית ראשון.

מרנץ התפוצץ על המסלול, צלח את אפקט הדומינו, המנעולים וממיר המתח והתייצב מול המגה קיר. לראשונה, הצליח לטפס אותו - וזכה לעלות על ההאשיגו. הרגע הזה גרם לאסי עזר לדמוע ולהכריז: "גבירותיי ורבותיי, מדובר באחד המתמודדים הכי אהובים. כל עוד יש נינג'ה, יהיה גיל מרנץ בתוכנית הזאת - עד שהוא ינצח ויעשה מידוריאמה. זה היה המסלול הכי יפה שלך מכל העונות שהיית. זאת העונה שלך".

הערב פגשנו עוד שניים מחברי הכנופיה, האחים התאומים גל ושיר שרים. הראשון שהתחרה במקצה זה היה שיר, שבתחילת הדו-קרב מול אדיר בן חמו היה בפיגור. לרגעים היה נדמה ששרים הולך להפסיד, אלא שבמגדל הדו-קרב פתח פער משמעותי, טס עד לידית, הוריד אותה ראשון ויצא מהדו-קרב כמנצח.

בהמשך צלח יפה את אפקט הדומינו, המנעולים וממיר המתח, טיפס את הקיר הרגיל ולחץ על הבאזר אחרי 4 דקות ו-48 שניות. "בכל חמש העונות שלי בנינג'ה, לא נתקלתי במתחרה שעולה על המסלול, מתנהג כאילו הוא בנה אותו ויפרק אותו, ואף אחד לא יגיד לו שלא יעשה באזר", תיאר אסי, "ועוד לא ראינו את החצי השני שלו. הדבר הנפלא הזה כנראה יגיע רחוק מאוד, הוא פיינליסט בטוח בגמר ומאיים על התואר. הבן אדם הזה יכול לקחת את העונה".

הדו-קרב הראשון הערב נערך בין רואי טרומן לעידן קאין. טרומן ניצח והמשיך אל אפקט הדומינו, צלח את הגשר ומשם המשיך למכשול המנעולים. טרומן לא הצליח לסובב את הגלגל ונתקע עליו דקות ארוכות. הוא לא הסכים להרים ידיים ולקפוץ לבריכה, ואחרי תשע דקות ארוכות ועצות טובות מיובל שמלא, הצליח לייצר מומנטום, סובב את הגלגל - אבל בדיוק כשנדמה היה שיצליח להגיע למזרן, הגלגל חזר לאחור, תש כוחו והוא קרס לבריכה.