קרב המנחים היצרי והמותח ב"נינג'ה ישראל" יגיע לנקודת ההכרעה בצאת החג (רביעי, אחרי החדשות, ערוץ 12). בחלק הראשון התחרו ראש בראש ירדן ג'רבי ונבחרת "הג'ורדנים" מול אסי עזר ונבחרת "אסי וחתולי הרעם". ג'רבי ניצחה עם 22 נקודות מול 17 והעפילה לשלב הגמר שייערך על ההאשיגו, דו-קרב ראש בראש.

בחלק השני נגלה מי יתחרה מול ג'רבי בגמר - האם קבוצת "כח הסלע" שמובילה רותם או "הרסקינינג'ות" שמנהיג רסקין. בשתי הקבוצות חברים מתחרים חזקים מאוד. בקבוצה של רותם נמצאים בין היתר שניאור שמח, יהונתן ביטון וספיר כהן כרמי. בקבוצה של רסקין - זוכה העונה והנינג'ה הישראלי השני וה-20 בעולם, יוגב מלכה, ישי כלפון ושרון ברנבוים.

בר זומר פגשה את יוגב, שניאור, ישי וספיר רגע לפני ההזנקה. "הולך להיות מטורף, הרבה מאוד כיף", גילה שניאור מקבוצת רותם, "אין את הלחץ של ליפול למים. כאן עושים שטויות, ממש מתאבדים על המסלול. אני חייב להגיד מראש: הקבוצה של רותם הכי טובה".

ישי מקבוצת רסקין הוסיף, "תהיה תחרות קבוצות מרתקת בראשות המנחים שלנו. המנחים הם המאמנים, הולך להיות נהדר. אנחנו החיילים של רסקין, הולכים לתת הכל. רסקין אמר לקרוע את הקבוצה של רותם. אני מת על הקבוצה של רסקין ושמח שהגעתי לפה".

יוגב, חברו לקבוצה, החמיא למאמן: "רסקין הוא בחירה טובה של קפטן ויש לנו אחלה טים. אנחנו הולכים לקחת את זה בגדול. אני מאוד מקווה שננצח את התחרות הזאת, הולך להיות מטורף. סוף סוף ספיישל שבאים לכיף וליהנות, אבל בו זמנית לתת בראש. יש מעט לחץ, אבל יהיה כיף. נראה פה הרבה דברים נועזים, מלא מכשולים מגניבים ובעיקר שואו".

ישי כלפון בגמר (צילום: עודד קרני)
ישי כלפון בגמר "נינג'ה ישראל" | צילום: עודד קרני

ספיר, אם היית יכולה לבחור, באיזו נבחרת היית רוצה להיות?
"זאת שאלה קשה, כי אני חושבת שכולם תותחים ותותחיות, אחד-אחד. הולך להיות ערב מאוד מעניין. אין ספק שהייתי שמחה שיוגב יהיה איתי. כל כך רציתי להתחרות ביחד איתו ולא נגדו - אבל ניתן בראש. רותם תיתן לנו את המזל, היא הקמע".

יוגב, רסקין נתן לך טיפים?
"נשמור את הטיפים בינינו, לא נספר לאויבים כדי שלא ישמעו וילמדו מאיתנו. התחרות בשיאה, חד משמעית".