אלון מרון חזר ל"נינג'ה ישראל" אחרי שבעונה הקודמת הראה לכולם איך משלבים בין כישרון ויכולות גבוהות לבין שמחת החיים על המסלול. השנה זו הייתה הפעם הראשונה שמרון התחרה בדו-קרב כלשהו בחייו הספורטיביים, אתגר גדול עבורו.

כשמרון וטל מדהלה הוזנקו, זה היה ברור מאוד מי שולט במסלול. מרון ניצח בקלילות את הדו-קרב והמשיך לשאר המכשולים. כשהגיע למכשול המנעולים, הצליח לסובב את המנעול האחרון בעזרת תנופה טובה והיה הראשון שפיצח את הנוסחה למעבר חלק של המכשול - במה שהיה אחד הרגעים המרשימים בערב הזה. רסקין שנדהם מהמהלך הסביר: "אנחנו רואים את הפערים בין המתחרים מהשורה הראשונה, לבין כאלה שהם בסדר אבל לא ברמה הזאת".


אומנם בשלב הזה כבר קשה לשכוח את השם שרים, אחרי שפגשנו את התאום הראשון שיר שכבש את פסגת הטבלה, אבל בחלק השני של המקצה הגיע אחיו גל - שהראה לכולם שאולי הם באו ביחד, אבל כל אחד מהם מתחרה בפני עצמו.

גל שרף את הדו-קרב ב-36 שניות בלבד, כשהמתחרה שלו רחוק מאחוריו. את המכשולים בהמשך המסלול עשה בשיא הסטייל, או כמו שרסקין אמר: "לא זוכר מתחרה עם כזה ביטחון עצמי, הוא מתריס נגד המסלול". גל סיים את המסלול בזמן שיא עד כה לעונה: 4 דקות ו-6 שניות, כשהוא עוקף את אחיו שיר.

גם אסי עזר לא נשאר אדיש לביצוע המרהיב: "אם לא יהיו טעויות ולא יהיו פאשלות שלפעמים קורות בהמשך, יכול להיות שחזינו כרגע באחד משני הזוכים של העונה". רותם סלע הוסיפה בהתרגשות: "אני אשכרה בוכה, אני לא מאמינה לרגע הזה. אתם כל כך מרגשים. אני רואה את ההורים שלכם למטה, הם מתחבקים ולא מאמינים שזה רגע בחיים שלכם".