אמור פז היא אחת הנשים המזוהות ביותר עם "נינג'ה ישראל", כזו שעשתה היסטוריה כאישה הראשונה שהעפילה לחצי הגמר ללא שריונים. בהמשך, התמנתה לתפקיד יושבת ראש ארגון הנינג'ה שייסדה ביחד עם עוד אייקוני נינג'ה. השבוע חגגה אמור עם תם שקד את ההישג ההיסטורי שרשמה תם, כאישה הראשונה אי פעם שהעפילה לגמר.

בשיחה עם אדיר מור שנערכה באירוע הקרנת חצי הגמר בבית המלון סלינה ביץ' בתל אביב, החמיאה אמור: "אני חושבת שזה הישג היסטורי. התקווה שלנו שיום אחד זה לא יהיה היסטוריה, שלראות נשים בגמר לא יהיה מרגש כי יהיו כל כך הרבה מהן. זאת המטרה. אני שמחה שתם הייתה הראשונה שפרצה את הדרך, ומקווה גם לעשות את ההישג הזה ביום מן הימים".

מתגעגעים אלייך. מתי תחזרי למסלול?
"גם אני מתגעגעת המון. בינתיים אני מלווה מאחורי הקלעים. יש לי סגירת מעגל לעשות, ואין ספק שתם החזירה לי את התיאבון".

קרב היום שאישה תעשה מידוריאמה?
"כן. אני יושבת ראש ארגון הנינג'ה ואנחנו הופכים את הריאליטי המדהים הזה שקשת הביאה לארץ, לענף ספורט. הנערות בארץ הן מקום ראשון בקטגוריה, גם של הבנים, והן מטורפות. אני מאמינה בהן".

מה שלום הזוג המלכותי? את וסול עדיין ביחד?
"המשפט שלנו זה: 'פוראבר עד הקבר'. משפט קצת קיצוני אבל אין כזה דבר, אנחנו פוראבר. אנחנו 24/7 ביחד. זה שעכשיו סול בהייטק ומביא קצת כסף הביתה, זה לא אומר שנפרדנו. אני מאוהבת, וזה תודות לנינג'ה. היינו אקסים, הוא שבר לי את הלב, אבל חזרנו. מאז אנחנו דבק, אבל לא נתחתן עד שנגיע למידוריאמה. זה הדיל, חתונינג'ה".