מעריצי בר זומר מתפרצים לשידור

כשארד ארבל ביקש מחבריו הטובים להתלוות אליו למסלול הנינג'ה כדי לעודד אותו, הוא לא שיער שהסיבה האמיתית שהגיעו לנמל חיפה זו בר זומר. הם אפילו הכינו שלט כדי למשוך את תשומת ליבה: "בר זומר, באתי בשבילך".

בזמן שבר התכוננה לשידור, המעריצים שלה פרצו לפריים בלי התראה וסיפרו לה בהתרגשות: "באנו בשבילך. את הסיבה שרשמנו את חבר שלנו לתוכנית". מסתבר שלבר יש עוד מעריצה סודית - סבתא של ארד, שמשתמשת קבוע במוצרי האיפור מהמותג שהקימה בר, BARBIZ. "הקרמים שלך אצלי בפנים", סיפרה סבתא רחל, "כשהקטנות היו אצלי, כל הזמן קניתי להן. יש לי שכנה תינוקת, ואני קונה גם לה".

הכי טובה ומשובחה

לפני שאביב חלילי הוזנק, הוא הפתיע את רותם סלע עם גלידת ספיישל שהכין עבורה. כשפגש את בר אחרי המסלול, היא שאלה אותו ובצדק: "טרחת להביא גלידה רק לרותם. לא לאסי, לא לג'רבי, לא לשמלא, לא לרסקין - ולא לי". אלא שחלילי מסתבר ממש לא שכח מבר והכין לה גלידה עם הקדשה על הקופסה.

"לבר זומר, ברוכה הבאה ל'נינג'ה ישראל'. באהבה, אביב", נכתב על הקופסה. "אל תגלי לרותם, היא חשבה שהיא ייחודית", צחק חלילי, "זה מוקדש לך. בגללך חסרות לי שעות שינה, כי ייצרתי את הגלידה בלילה". בתוך הקופסה חיכו לבר שלגוני קינדר ופיסטוק טעימים, פינוק שווה בהחלט לארבע לפנות בוקר.

כשאסי והקלנועית פוצצו ריאיון

למי שלא עוקב בסטורי, אסי עזר ובר זומר מתחזקים חברות מהממת - לכן זה לא מפתיע בכלל שברגע שהייתה לו הפסקה בצילומים, קפץ המגיש לבקר את בר בעמדת השידור. כשהוא נוהג על הקלנועית המפורסמת, הפתיע אותה בזמן שראיינה את האחים פרקש - שלא שרדו את הדו-קרבים מול התאומים עצמון.

"mako, למה אין לבר הפסקה?", מחה אסי. "אתם לא מתביישים? הבחורה עובדת כמו חמורה. מילא, תנו לה לראיין ווינרים, אנשים שעשו באזר - לא אנשים שנפלו כמו תיונים", צחק. "אחר כך תבקש ממני לגנוז את הריאיון", השיבה בר, "כל מה שאתה אומר פה מצולם, אסי". זה אכן צולם, ומזל שכך - כי אין יותר פאן ממתי שאסי בסביבה.

ברוכה הבאה לחבורה

פז סנפיר חגג את הבאזר והכרטיס לחצי הגמר ביחד עם חבורת וואח המפורסמת והנחשקת. כל כך נחשקת, שאפילו בר עצמה ביקשה להתקבל לחבורה. "אין מקום", נאמר לה בהתחלה, אבל בר התעקשה - עד שהחברים, בהם מתחרי העונה יוגב מלכה, יואב ברק ותום שניאורסון, הסכימו לצרף אותה לשורותיהם.

גל "מ'קאסר" כהן, שזכור לטובה גם בזכות הריקוד המפורסם שהמציא, הוא זה שהגה את השם וואח. כשנשאל על משמעות השם לא בדיוק ידע להסביר: "לא חשבתי על פירוש מילוני". הוא לא הסכים לרקוד הפעם מול המצלמה בטענה כי "יש לי בקע בצוואר", אבל היו שדווקא הצטרפו לבר לריקוד ניצחון. "שנה הבאה ב'רוקדים עם כוכבים'. התקבלתם", צחקה בר, "תודה שקיבלתם אותי לחבורה המהממת שלכם".

נינג'ה VIP

ולסיום: ככה כנראה שעוד לא ראיתם את בר זומר. כשהייתה לה דקה פנויה בצילומים, בר ביקשה להזדהות לרגע עם המתחרים וניסתה לעשות מתח באחד המתקנים. היא אפילו ניסתה לשדר תוך כדי, אלא שזה לא החזיק מעמד יותר מדי זמן. את אור מיניאלי, שזה הזמן להודות - קצת עזר לה עם המתח, זה דווקא הרשים מאוד.

"היית אלופה. את מה זה חזקה, בקושי עזרתי לך", החמיא מיניאלי, "ב'נינג'ה ישראל', עונה שישית, את בפנים. ב-VIP". יש מצב, בר? "בחלומות. אני והנינג'ה זה לא. חוץ מלעשות את התפקיד שלי, אין מצב שתראה אותי על המסלול". ואנחנו אומרים - בר, נבר סיי נבר, ויש לנו תחושה שגם בזה לגמרי תצטייני.