המתחרים הכי טובים וחזקים בתולדות "נינג'ה ישראל" ייפגשו הערב (חמישי, אחרי החדשות, ערוץ 12) בתחרות האולסטארז, שבסיומה אחד מהם יזכה בתואר אלוף האלופים. ארבעה מהמתחרים: אלכס חזנוב, יפתח קושניר, גור ארד ואדם ברוטמן, פגשו את בר זומר רגע לפני ההזנקה - כשהם במתח לקראת מסלול הדו-קרב הראשון בחייהם.

"הזמינו אותנו ל'אולד-סטארז', כי זה באמת הכוכבים הזקנים", צוחק ברוטמן, "באנו לתת בראש על מסלול הדו-קרב. אני בהלם שהצליחו לקחת את הפורמט האכזרי הזה, ולהפוך אותו לעוד יותר אכזרי. לא חשבתי שזה אפשרי".

"בסוף כולנו חברים", מסביר ארד, "כמה שזו תחרות, בסוף אנחנו אוהבים אחד את השני ומפרגנים. הלוואי שאדם ייתן את הכי טוב שלו, וככה גם אני".

למה לא התחרתם בעונה הרגילה?
ארד: "די, פנסיה. צריכים קצת להירגע. אלה היו שנתיים קשות. הייתי בשתי עונות, אדם בארבע. זו רגיעה, אולי נחזור לעונה השישית".
ברוטמן: "אני לא רוצה לצאת בהצהרות, אבל יש לי הרגשה שאני אהיה שוב על המסלול הזה".

איך התחושות לפני ההזנקה?
ארד: "מתרגש מאוד, כיף להיות כאן. לא התכוננתי לתחרות העונה, פתאום באו אליי עם ההצעה הזאת - זה כיף גדול, בטח להתחרות מול אדם. עם כמה שהדו-קרב מלחיץ, זה מביא אותנו למקום הרבה יותר טוב וחד, לשיא הפוטנציאל שלנו".

חזנוב מודה, "בכושר אנחנו לא, באנו לעשות פה פאן. מקסימום השני מנצח. זו לא כמו בעונה הרגילה כשיש לחץ, באנו לפה לכיף וליהנות. זה הולך להיות דו-קרב מאוד מעניין שהרבה אנשים מחכים לראות".

מה סף הלחץ?
קושניר: "נמוך באופן יחסי, אבל עדיין יש לחץ. האווירה הרבה יותר צ'יל מבעונה הרגילה, באנו יותר בשביל החוויה".

שמלא יפרשן אתכם מהצד.
חזנוב: "אני מקווה שהוא יפרגן לנו, כי אם נראה אחר כך שלא, זה 'נו נו נו' מאוד גדול".

הדו-קרב חדש לכם לחלוטין.
קושניר: "זה ממש מעלה את סף הדופמין בתוכנית הזאת".
חזנוב: "אני מאוד שמח שלא השתתפתי בדו-קרבים האלה, כי אין לי סיכוי מול בני ה-16 שהיו העונה. הם כולם מטורפים. ישבתי בבית מרותק ממש. זו הייתה עונה סופר מגניבה וכיף להיות חלק ממנה, גם אם בסופה".

מה חשבתם על חברי הכנופיה?
קושניר: "זה חבר'ה שמהרגע שהתוכנית עלתה לאוויר מתאמנים בצורה ממוקדת לדבר הזה, ורואים את התוצאות. הם ברמה ממש גבוהה".
חזנוב: "זה מרגש, כי אני מרגיש שאנחנו עמודי התווך בתוכנית הזאת. הילדים האלה שהיום כל כך מטורפים, עדיין באים אליי ואומרים שהם זוכרים שישבו בבית וראו את העונה הראשונה, וכך החליטו ללכת לעשות נינג'ה. זה מרגש ומדהים לראות לאן הגענו ברמה".