שלמה ויצמן, המוכר יותר כשלמה 300, מעולם לא הגיע לגמר אומנם, אבל הוא אחד המתמודדים הבולטים והאהובים בתולדות התחרות. כשהוא עלה הערב למסלול כולם היו בטוחים שזה בכיס הקטן שלו, אבל מולו הגיע מתמודד לא פראייר שהוכיח שחוקי המשחק יכולים להשתנות כל הזמן. דו-קרב כזה צמוד לא היה הרבה זמן, כשבכל רגע מתחרה אחר לקח את ההובלה אליו:

גיא זילבר היה בצד השני של הדו-קרב, שנפתח דווקא עם זינוק מהיר של ויצמן. אבל הפער שויצמן צבר הצטמצם מהר מאוד כשהוא בחר לחכות במעבר בטרפז הכפול, בזמן שזילבר עשה את זה בחיבור מדויק וזריז. זילבר צבר פער מורגש, אבל ברגע האחרון ויצמן פתח מבערים ועשה את הבלתי יאומן כשהגיע ראשון אל הידית המכריעה. למרות הניצחון בדו-קרב, שנייה לפני הקיר הוא מצא את עצמו במים במכשול השישי והמסובך והייתה אכזבה ענקית שמתמודד חזק כמו ויצמן לא לחץ על הבאזר.

 במקצה שאף אחד לא הצליח עדיין ללחוץ על הבאזר, הגיע יזם צעיר ועשה את זה בגדול: שחר עותמי דילג על המסלול באלגנטיות ובמהירות שהשאירה את הפרשנים והמנחים המומים. אחרי שריקד על האנקודה האימתנית ועבר אותה בקלילות, שמלא לא נשאר אדיש ואמר: "אני מת להבין מאיפה הוא מגיע, איפה הוא מתאמן", ורסקין הכריז שעותמי עושה לכולם "בית ספר לנינג'ה".

אחרי האנקודה, עותמי המשיך את המסלול על ספידים, עם קפיצות משוגעות ומעברים מהירים. תוך כמה רגעים הוא כבר מצא את עצמו מול המגה קיר, עליו לא הצליח לטפס, אך עבר את הקיר הרגיל עם באזר חגיגי ויחידי במקצה זה עד כה. אסי עזר סיכם את הביצוע המטורף בהתרגשות: "בכל עונה מגיע מישהו משוגע, זה היה הכי מרשים שראינו", ושמלא הוסיף: "זה היה מסלול יפהפייה. תגיד לי איפה אתה מטפס, מה זה הדבר הזה? אני רוצה שתלמד אותי". כרגע עותמי נמצא במקום הראשון בטבלה והוא בדרך הבטוחה אל חצי הגמר. 

_OBJ