האשיגו ו-100 אלף שקלים זה טוב ויפה, אבל מידוריאמה ורבע מיליון שקלים - פי כמה וכמה. התאומים אשד וכפיר עצמון, שלקחו הביתה את הפרס הגדול כשניצחו באליפות ההאשיגו, מסתערים כעת על היעד הבא: כיבוש ההר וניצחון בעונה.

"בשביל זה באנו", הודה כפיר בשיחה עם אדיר מור, באירוע הקרנת פרק חצי הגמר שנערך בבית המלון סלינה ביץ' בתל אביב. כפיר כבר עלה על מסלול חצי הגמר, עשה באזר היסטרי והבטיח את מקומו בגמר. אשד יעשה זאת בקרוב.

מי מהמתחרים הכי מדאיג אתכם?
כפיר: "אמא. אם לא נותנים בראש, אמא נותנת לנו בראש. זה חינוך נוקשה, אין מה לעשות. זה מתחיל בהאשיגו, אחרי זה מידוריאמה ומחר זה 'המירוץ למיליון', לך תדע".
אשד: "נקווה שניקח את העונה, כי אמא תהרוג אותנו".

כפיר ואשד זוכים לחיבוק גדול מהצופים, חיבוק שהורגש מאוד בחג פורים האחרון כשילדים רבים בחרו להתחפש לתאומים המפורסמים. "היו תחפושות מדהימות ומושקעות ממש", תיאר אשד, "שמו בנדנה ושפם, שזה מאסט, וחליפה של גוף".

"היו ילדים שכתבו את השמות שלנו מאחורה, ואחד הסתובב עם תיק קטן מלא בשטרות וכתב 'האשיגו'. זה הרג אותי מצחוק. האהבה ברחוב כיפית ממש, אנחנו רוצים להגיד תודה למי שנותן אהבה ומעריך את הספורט".

"באיטליה אין לי את זה", סיפר כפיר, שבתקופה האחרונה נמצא בנאפולי בגלל לימודי הרפואה, "כשאני מסתובב ברחוב באיטליה אני לא רואה הרבה ילדים. כשאני מגיע לפה, הפרגון הזה מחמם את הלב".

מה עם נשים? מתחילות איתכם?
כפיר: "הייתי בפסטיבל לא מזמן, באתי לרקוד וליהנות, ובאמצע הריקוד מישהי נעמדה מולי ואמרה: 'אני יודעת שזה מוזר, אבל אפשר להתחיל איתך?'. הייתי בתוך הריקוד. אמרתי לה: שנייה, אסיים לרקוד, נשב ונדבר. זה היה חמוד".
אשד: "קרה לי שחבר חיכה לי בחוץ, רצתי מהדירה, קפצתי החוצה מהדלת ונתקלתי בשתי בחורות. הן אמרו: 'אשד עצמון'. זה היה נחמד. הן קלעו בול".