ממש בעוד שבועיים יתחיל שבוע הדופלגנגר (כפילים), ובטיימינג המושלם נמצא כפיל לאחד הזמרים המוכרים בארץ. מדובר באסף אמדורסקי, הזמר והשופט האהוב של "הכוכב הבא" שהתגלה האדם שדומה לו שתי טיפות מים. בהתחלה אפשר היה להאמין שלקחו אותנו כמה שנים אחורה בזמן ואנחנו חוזים באמדורסקי הצעיר, אבל כמובן שזה סתם מישהו שדומה לו מאוד (או הבן האבוד שלו).

אמש (שלישי), עלה למסלול "נינג'ה ישראל" מתמודד צעיר בן 20 בשם אלעד פורת. כבר מהפריים הראשון הוא גרם לנו לתהות על הדמיון המשוגע ביניהם, וכשנשאל אם הוא יודע למי הוא דומה הוא ענה מיד: "אני מקבל את זה שאני דומה לאסף אמדורסקי", והוסיף שאומרים לו את זה המון.

 אלעד פורת  (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת 12)
יותר דומה מזה נשתגע | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת 12

פורת אומנם הפסיד בדו-קרב ליובל הראל, למרות שנתן אחלה של ביצוע, אבל מה ששלו שלו: אין עוד אדם שדומה שתי טיפות מים לאמדורסקי כמוהו, וזה לחלוטין תואר של כבוד. אחרי הכפיל של אמדורסקי, אי אפשר שלא לדבר על כפיל נוסף שנתקלנו בו בעונה הזאת של "נינג'ה ישראל" - בפרק הראשון. מדובר במתחרה שדומה ליובל שמלא באופן כל כך מחשיד עד שנראה כאילו מדובר בתאומים שהופרדו בלידתם. אותו אחד הוא עידן זהבי שהתחרה מול חבר "הכנופיה" אלירן בן דוד והפסיד (מסקנה: כפילים ודו-קרב כנראה לא הולך ביחד).

עידן זהבי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת 12)
שמלא זה אתה? | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת 12

אגב, לשמלא כבר היה כפיל בעונות הקודמות בשם יואב כנפו, אבל אין ספק שעידן זהבי נותן פייט רציני בזכייה בתואר התאום המושלם של אלוף הנינג'ה. אבל השאלה שמסקרנת באמת היא איזה כפיל מוצלח יותר, אמדורסקי או שמלא? את זה רק אתם תקבעו.