מתחרי הנינג'ה הוותיקים והמנוסים יודעים שבעונה הזאת מחכה להם אתגר חדש ושונה לגמרי ממה שהכירו. לראשונה, יתחרו זה מול זה בדו-קרבים - כשהמפסיד בדו-קרב, מודח מיד מהתחרות. אלא שלא רק הדו-קרבים מאיימים להקשות עליהם מאוד השנה: תכירו, ותתחילו לשנן את השמות שלהם, את חברי הכנופיה.

חברי הכנופיה גדלו על "נינג'ה ישראל" מאז שהיו ילדים קטנים. בתוך עולם הנינג'ה כולם מכירים אותם וחוששים מהם. עכשיו, כשהם בגיל הנכון, הם עומדים להגיע לעונה החדשה שתצא לדרך ביום ראשון הקרוב (אחרי החדשות, ערוץ 12). "אלה חבורת ילדים פרובלמטים שבאו לשדוד את העונה הזאת", מתאר אסי עזר.

לכנופיה יש מטרה ברורה: להעיף את הוותיקים ולהפוך לשליטי המסלול. עד כמה הם מפחדים מהתחרות ראש בראש עם ענקי הנינג'ה? "הם ענקים ומטורפים, אבל אנחנו יודעים מה אנחנו שווים", מספר איל היימן בן ה-18, "אנחנו כל הזמן מתאמנים רק לזה. אנחנו לא מפחדים, גם ממי שנחשב להכי טוב".

מה יקרה אם ימצאו את עצמם בדו-קרב מול המתחרים החזקים ביותר, כמו לדוגמה יוגב מלכה? "אם אקבל את יוגב בדו-קרב, יהיה לי אש בעיניים", מספר שניאור שמח בן ה-16, "זה לא מלחיץ, אלא מדליק אותי עוד יותר. אני רוצה לנצח אותו". גיל אהרון בן ה-17 מוסיף, "אנחנו רוצים לקחת את המקום שלהם. באנו להיות הענקים הבאים".

גל שרים (צילום: המהדורה המרכזית)
"חולמים על התוכנית הזאת מאז שאנחנו ילדים קטנים". גל שרים | צילום: המהדורה המרכזית

מאמן הנינג'ה ואחד המתחרים המוכרים, אדם מלכי, יחזור השנה למסלול כשהוא לא לבד: "השנה זכיתי לקחת את הילדים האלה שהגיעו אליי צוציקים, ולחוות את החוויה הזאת ביחד איתם. זה משהו שהוא פעם בחיים".

לדברי גל שרים בן ה-17, "זו משפחה שאדם וכולנו בנינו פה. זה מפגשים יום-יומיים עם החבורה פה, מתאמנים נון-סטופ ולא מפסיקים לחלום על התוכנית הזאת מאז שאנחנו ילדים קטנים". אלירן בן דוד, בן 17 מוסיף, "בהתחלה חשבתי: זה נראה קל. מה, איך הם נופלים למים? אני יכול לעשות את זה. הלכתי למתחם נינג'ה ולא הצלחתי כלום. הייתי גרוע. מאז נכנסתי לזה חזק, הכרתי את אדם והתחלתי להתאמן במכון שלו. הוא הפך אותי למי שאני היום".

אדם מלכי (צילום: המהדורה המרכזית)
"שמלא אחד בדור? גילינו שיש הרבה יותר". אדם מלכי | צילום: המהדורה המרכזית

ענף הנינג'ה שינה לחברי הכנופיה את החיים ועזר להם לבנות את הביטחון שלהם כספורטאים וכבני אדם. "פעם לא יכולתי להתמודד עם כישלונות ומאוד פחדתי להפסיד", מתאר אור המשולם בן ה-16, "הרגליים שלי היו רועדות לפני תחרות או לפני רגע מכריע בחיים שלי, כמו מבחנים בבית הספר. מאז שהצטרפתי לנינג'ה, אני מרגיש שלמדתי להפוך את הלחץ ליתרון ולייעל אותו דווקא. הגעתי לגרסה הכי טובה של עצמי בזמן לחץ".

"כשאנחנו מגיעים למכון ומתאמנים שעות על גבי שעות, מתאמנים לידנו עוד ילדים", מספר אילי דגן בן ה-16, "צוציקים בני 12 שהם המראה של מה שאנחנו היינו לפני ארבע שנים". מלכי מסכם, "חברי הכנופיה הולכים להעלות את האיכות והרמה של הביצועים. חשבנו שיש שמלא אחד לדור, אבל פתאום גילינו שיש הרבה יותר".