23:00 - אור מיניאלי ניצח בדו-קרב ונפל למים במכשול השישי (05:08)
בדו-קרב המכריע שקבע מי יעלה לגמר, אור מיניאלי - מוותיקי הנינג'ה, התחרה מול ספיר כהן כרמי, מהנשים החזקות בנינג'ה. הדו-קרב נפתח בשוויון, בשלב מסוים כהן כרמי פתחה פער על מיניאלי שנתקע בקפיצת הקנגורו - אלא שבמגדל הדו-קרב מיניאלי צמצם את הפער, עקף את כהן כרמי והוריד את הידית.

הוא סיים את פרוזדור החלונות, פספס גם הפעם את טבעת קיצור הדרך ונאלץ להתמודד עם הרולטה האכזרית. הוא שרד את שני הדרופים, התקדם לעבר סיום המסילה - ואז כוחותיו אזלו והוא נפל לבריכה, מעניק את כרטיס הזהב לאושר שמואל.

אור מיניאלי וספיר כהן כרמי במסלול חצי הגמר (צילום: עודד קרני)
דו-קרב צמוד מאוד. אור מיניאלי וספיר כהן כרמי | צילום: עודד קרני

אור מיניאלי וספיר כהן כרמי במסלול חצי הגמר (צילום: עודד קרני)
נאבק ברולטה האכזרית. אור מיניאלי | צילום: עודד קרני

22:37 - אור המשולם ניצח בדו-קרב ונפל למים במכשול השמיני (05:21)
חבר הכנופיה אור המשולם פגש לדו-קרב את אדמה אבן. בהתחלה זה היה צמוד מאוד, אלא שהמשולם סיים את קפיצת הקנגורו ראשון, פתח פער - וניצח את הדו-קרב. הוא סיים את פרוזדור החלונות וניגש אל טבעת קיצור הדרך, אותה לא תפס בחצי הגמר - מה שעלה לו בבאזר. הפעם תפס אותה, דילג מעל הרולטה והגיע אל תפסת מרובה.

כשסיים את המכשול והתקדם אל המגדל, חברי הכנופיה האיצו בו להתחיל בטיפוס - כדי ללחוץ על הבאזר בזמן מצוין ולהבטיח את הגמר. המשולם ויתר על המנוחה, החל בטיפוס - אבל כוחו אזל תוך כדי והוא לא הגיע לבאזר. "הלחצתם אותי סתם לעלות", התבאס המשולם, "עשיתי את המסלול הכי טוב שיכולתי, ראיתי את הבאזר מול העיניים - וזה לא קרה. זה הדבר הכי מבאס שקרה לי בחיים. זה נטו אשמתי, שלא הקשבתי לגוף שלי".

אור המשולם במסלול חצי הגמר (צילום: עודד קרני)
מסלול מצוין. אור המשולם | צילום: עודד קרני

אור המשולם במסלול חצי הגמר (צילום: עודד קרני)
אם רק היה נח לפני. אור המשולם | צילום: עודד קרני

22:22 - אושר שמואל ניצח בדו-קרב ולחץ על הבאזר אחרי 8 דקות ושנייה אחת
אביב חלילי, איש הקפוארה והגלידה, התחרה בדו-קרב מול אושר שמואל, האיש שהדיח את תום שניאורסון. השניים נפלו בשלב מוקדם במסלול חצי הגמר, האם הפעם יסגרו את המסלול? אושר פתח בסערה, טס את הדו-קרב ולא השאיר לחלילי סיכוי. אחרי שניצח המשיך לפרוזדור החלונות, ממנו אל טבעת קיצור הדרך - אותה תפס בהצלחה ודילג מעל הרולטה. אושר השלים את תפסת מרובה, רץ אל שר הטבעות, טיפס לפסגת המגדל ולחץ על הבאזר. אומנם זה לקח שמונה דקות ושנייה, אבל זה עשוי להעניק לו את הכרטיס לגמר.

אושר שמואל במסלול חצי הגמר (צילום: עודד קרני)
מטפס אל הבאזר. אושר שמואל | צילום: עודד קרני

אושר שמואל במסלול חצי הגמר (צילום: עודד קרני)
חוגג את כרטיס הזהב. אושר שמואל | צילום: עודד קרני

22:00 - דור עזרן ניצח בדו-קרב ונפל למים במכשול השביעי (02:55)
בדו-קרב שפתח את הערב התחרו דור עזרן מול אלון לביא, מי שניצח את גיל מרנץ בחצי הגמר. "אני רואה באזר, באטרף על ההזדמנות הזאת", אמר עזרן לפני ההזנקה, "הולך להיות דו-קרב קשה". עזרן ולביא היו צמודים בדו-קרב, אבל עזרן הוריד את הידית ראשון וניצח. הוא צלח את פרוזדור החלונות, תפס את טבעת קיצור הדרך, דילג מעל הרולטה והמשיך אל תפסת מרובה. הוא זינק ללוח הראשון בזמן מצוין, אך קרס כשנעל אותו - תוצאה שלא תספיק לגמר. "ניסיתי לעשות כמה שיותר מהר והחליק לי", הסביר, "לא אוותר עד שאשבור את הבאזר. ניפגש בשנה הבאה".

דור עזרן במסלול חצי הגמר (צילום: עודד קרני)
על הטבעת. דור עזרן | צילום: עודד קרני

דור עזרן במסלול חצי הגמר (צילום: עודד קרני)
החליק. דור עזרן | צילום: עודד קרני

21:47 - מי יזכה הערב בכרטיס הזהב לגמר?
שמונה מתחרים מצוינים שהיו קרובים להעפיל לגמר אך פספסו, יזכו הערב להזדמנות אחרונה בהחלט על המסלול ויאבקו על הכרטיס האחרון לגמר. בין המתחרים: אור מיניאלי, מוותיקי "נינג'ה ישראל", האלופה ספיר כהן כרמי וחבר הכנופיה אור המשולם. מי יגיע הכי רחוק הכי מהר ויזכה בכרטיס הנכסף לגמר הגדול?

ניב רסקין, ירדן ג'רבי ויובל שמלא (צילום: עודד קרני)
ניפגש בגמר! ניב רסקין, ירדן ג'רבי ויובל שמלא | צילום: עודד קרני