יהונתן הרן, תום שניאורסון, עידו עמרן, יונתן סיבוני, אביב חלילי

אחרי מסלול מרהיב, מהיר ועתיר הצלחות, הרן עלה על ההאשיגו בביטחון, מה שהותיר חשש אצל גיל מרנץ, שהמתמודד הצעיר יגנוב ממנו את תואר "אלוף ההאשיגו" ויעקוף גם את השיא שלו שעמד על 26 שלבים העונה. אחרי פייט מכובד ומבטיח, הרן שבר את השיא על ההאשיגו אחרי 32 שלבים ב-49 שניות. הרגע הזה גרם לאסי עזר להתרגש ולהכריז: "זה הביצוע הכי טוב שראינו, יונתן הוא הבטחה שקיימה את עצמה".

יהונתן הרן VS איתמר הר אבן: הבטחת העונה של שמלא, יהונתן הרן, חזר אחרי שנפל בחצי הגמר של העונה הרביעית כדי להוכיח לכולם שהניצחון של העונה הזאת - לגמרי בידיים שלו. איתמר הר אבן, המתמודד המקביל, הגיע די בטוח בעצמו עד שגילה מי היריב שמתמודד מולו. מכשול הסטפר הכפול החל די צמוד, הר אבן הצליח לתת פייט חזק ולעמוד בקצב של הרן, עד מגדל הדו-קרב, שם הרן פתח מבערים והוריד את הידית בפער גדול של 47 שניות, ברגע בו הר אבן ויתר - והפסיד, "הביאו להתמודד מולי מוגלי, זה המתמודד הכי קשה".

הרן לא איבד יותר מדי כוח, המשיך את המסלול רענן ושונה משאר המתמודדים, צלח את סולם הסלמון, מכשול הבייגלה והגיע למגה קיר אחרי 4:14 דקות בלבד, שם הוא קטף את המקום הראשון והביס גם את שיא הבאזר של תום שניאורסון בריקוד ניצחון מוחץ.

בחזרה על המפה: תום שניאורסון, המכונה בין היתר "המחשבון האנושי", אמנם לא הגיע לגמר אי פעם, אבל הוא נחשב להבטחת נינג'ה שגורלה להתממש. בעקבות הנפילה שלו בעונה הקודמת, הוא החל להתאמן בכל הכוח עם יוגב מלכה, כשמטרה אחד עומדת לנגד עיניו – לעשות באזר.

מולו עמד האיש שהחיוך שלו נכנס למסלול שתי דקות לפניו, כליל צ'יבורי שפתח את המסלול במהירות יוצאת דופן. אלא שאז, במכשול גלגלי הענק שניאורסון שעט קדימה עם טכניקה פנומנלית והראה איך עושים את זה בעבודה שקטה ומדויקת. למרות שלא צלח את המגה קיר, שניאורסון הציג שליטה מרהיבה בגוף וסווינגים מדויקים כל הדרך עד לבאזר הנכסף - והראשון של הערב.