תם שקד עשתה היסטוריה כשהפכה לאישה הראשונה שהעפילה לגמר "נינג'ה ישראל". מי שהייתה קרובה לזכות בתואר הזה בעצמה, והכי ראויה לזה אחרי שנים שבהן היא מתאמנת ואף מכשירה נינג'ות רבות ורבים במכון שלה, זו ספיר כהן כרמי.

כהן כרמי התחרתה בחצי הגמר בדו-קרב קשוח ביותר מול שרון ברנבוים. היא ניצחה אומנם, אבל זה פגע לה בהמשך המסלול. במכשול הרביעי מצאה את עצמה במים - ומחוץ לגמר. בשיחה עם אדיר מור באירוע הקרנת חצי הגמר, שנערך בסלינה ביץ' בתל אביב, הודתה כהן כרמי: "באופן אישי צובט לי על התוצאה שלי, אבל אני מאוד מפרגנת לתם. היא עשתה דרך מאוד ארוכה ועבדה מאוד קשה. הכי מגיע לה בעולם".

>> פרויקט מיוחד וחגיגי: המהפכה שעשו הנשים ב"נינג'ה ישראל"

מה קרה שם בדיוק על המסלול?
"ציפיתי להצליח יותר בחצי הגמר, הרגשתי ממש מוכנה. הדו-קרב מול שרון היה מאוד מאתגר וקשה, גם פיזית וגם מנטלית. הרגשתי מרוקנת, שלא נשאר לי כוח, גם פיזי וגם מנטלי. אני חושבת שזאת הסיבה".

את חושבת שאישה תגיע למידוריאמה?
"אישה יכולה להגיע לכל דבר, אבל אולי הדרך תהיה טיפה יותר ארוכה. אנחנו נעבוד קצת יותר קשה מהגברים, אבל אנחנו יכולות לעשות הכל".

בשנים האחרונות ספיר התלבטה לא פעם האם להמשיך באימונים האינטנסיביים לנינג'ה לקראת עוד עונה, או אולי לעצור לרגע במטרה להרחיב את המשפחה שלה. "אני חושבת שעכשיו אעשה הפסקה", אמרה, "נראה לאן זה יוביל אותי. אני עדיין ממשיכה לעשות אימוני נינג'ה, אני אוהבת את זה ואני גם בעלת מכון נינג'ה. זה ממש כל כולי. מבחינת התחרויות ו'נינג'ה ישראל', נראה לי שאעשה איזושהי הפסקה קצרה ונראה לאן נושבת הרוח".