אליפות ההאשיגו הסתיימה הערב, עם סיום שלב המוקדמות ב"נינג'ה ישראל". עשרה מתחרים מצוינים טיפסו על סולם האקסטרה האשיגו העונה: גיל מרנץ, ישי כלפון, יהונתן הרן, נתאי הדר, התאומים כפיר ואשד עצמון, אלון מרון, אור מטלון, גל שרים ודימה דומקוב. מי שטיפס את 40 השלבים ועשה זאת בזמן הקצר ביותר, בתוך 27 שניות בלבד, היה אשד - שהוכתר כמנצח וחזר הביתה, בפעם השנייה ברציפות, עם 100,000 שקלים.

דומקוב היה האחרון העונה שטיפס את הסולם, כשעמדה בפניו משימה כמעט בלתי אפשרית - 40 שלבים בפחות מ-27 שניות. "בשנה שעברה ההאשיגו עיצבן אותי קצת, לא הצלחתי יותר מדי", נזכר, "השנה באתי לעשות תיקון ולאכול אותו". אחרי 18 שלבים דומקוב החל להתעייף, נעצר, טיפס עשרה שלבים נוספים - אבל זה לא הספיק. בכך, העניק את הזכייה באופן רשמי לאשד שצפה בו במתח בצד המסלול.

"איזה כיף, זה מטורף. אני מרגיש שלקחנו את זה ביחד", אמר אשד לאסי ורותם אחרי הזכייה, "זה בכלל היה אמור להיות של כפיר, הוא הרבה יותר טוב ממני. אני כל כך שמח שזכינו בזה ביחד". חגיגות הזכייה עוד לא הסתיימו כשלאסי ורותם הייתה עוד בשורה גדולה: מחר (ראשון, אחרי החדשות, ערוץ 12) ייערך מקצה ההזדמנות האחרונה, שבו יתחרו אלה שהיו על סף כניסה לחצי הגמר - אך נשארו בחוץ. רק אחד מהם יזכה בכרטיס הנחשק והאחרון בהחלט לחצי הגמר. זה הולך להיות מקצה מהיר ודרמטי, עד לשנייה האחרונה.

אשד וכפיר עצמון (צילום: עודד קרני)
"זכינו בזה ביחד". אשד וכפיר עצמון | צילום: עודד קרני