ניצן מכני בן ה-31 הוא איש מצליח לכל הדעות: בעל חברת ייעוץ משכנתאות ופיננסים, איש משפחה, ספורטאי נינג'ה - אלא שהדרך להצלחה הגדולה הייתה רצופה בקשיים ואתגרים. מכני יעלה לראשונה על מסלול "נינג'ה ישראל" הערב (ראשון, אחרי החדשות, ערוץ 12), לא לפני שיחשוף את סיפור חייו מעורר ההשראה.

"בגיל שלוש וחצי לקחו אותי מההורים הביולוגיים שלי, ביחד עם אחותי הקטנה שהייתה בת כמה חודשים", מספר מכני, "ההורים שלנו נפלו לסמים והרווחה לקחה אותנו. אני זוכר צעקות, צרחות. באותו לילה פתאום הייתי במקום אחר, ומאותו הרגע אתה כבר לא במשפחה רגילה. אימצה אותנו משפחה שעד היום היא המשפחה שלנו".

"זאת הרגשה של התחלה חדשה מכל הבחינות: משפחה חדשה, עיר חדשה, הכל מחדש", הוא מתאר, "המעבר היה לא קל, כי בתור ילד אתה ישר מספר לחברים שאתה מאומץ. היו צוחקים על זה: 'אין לך הורים באמת'. דברים כאלה. בגלל זה הפסקתי לספר את זה, פשוט נעלתי את זה ולא דיברתי על זה יותר".

כאמור, בשלב זה בחייו מבין מכני שאין מה להסתיר את הסיפור הזה: אלא דווקא להתגאות בו ובמי שגידלו אותו. "לפני שלוש שנים אמא שלי נפטרה, האמא שגידלה אותי ואימצה אותי. החלטתי שאין לי מה להתבייש בזה יותר, אין לי מה להסתיר את זה יותר. אני כן צריך לדבר על זה, כן להגיד להם תודה על הדבר הזה".

מכני מצא את הדרך להנציח את זכר אמו המנוחה. "כשנולדה לי בת לפני תשעה חודשים קראנו לה על שמה, אן. זה מאוד משמעותי בשבילי. מגיל קטן חוויתי כל מיני אתגרים, ובאתי לנינג'ה כדי לנצח - כמו שניצחתי את החיים האלה. אני הולך לתת בראש", מבטיח מכני. לא משנה איך יסתיים המסלול הערב, בעינינו אתה לגמרי אלוף.

View this post on Instagram

A post shared by Nitzan Mechani Ⓜ️ ניצן מכני (@nitzanmechani)