חבר הכנופיה אלירן בן דוד נכנס ללב רבים. בפרק פתיחת העונה הוכיח הספורטאי הצעיר שלא משנה מה הייתה נקודת הפתיחה שלך בחיים, כשיש לך מטרה ורצון אמיתי להשתנות, זה לגמרי אפשרי. אחרי מסלול מוקדמות מצוין העפיל לחצי הגמר ואמש ב"נינג'ה ישראל", עלה לדו-קרב מול עידו עמרן. כולם הימרו עליו, היו בטוחים שינצח - אלא שטעות אחת גורלית שעשה אלירן במגדל הדו-קרב, גרמה להפסד ולסיום העונה.

אלירן, שהרגיש כי עידו פותח עליו פער, בחר לזנק מהקרוסלה היישר אל המזרן כדי לצמצם - אלא שלא הצליח לנחות על המזרן, ובשניות האלה עידו עקף אותו והוריד את הידית ראשון. כשהבין כי הודח מהגמר פרץ בבכי.

אסי עזר עזב את עמדת המגישים וירד למסלול כדי לדבר איתו. "מרגעים כאלה נולדים כוכבים", אמר אסי. "אתה תבוא עוד 200 פעם לתוכנית הזאת. שמלא הגיע לחלום שלו וניצח בעונה הרביעית. אתה פה עונה ראשונה. יכול להיות שזו נקודה בזמן שנועדה להוביל אותך לניצחון הגדול שלך בעונה הבאה".

דו-קרב חצי הגמר של אלירן בן דוד ועידו עמרן (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2023", קשת 12)
מרגעים כאלה נולדים כוכבים. אסי עזר ואלירן בן דוד | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2023", קשת 12

אחרי שהתאושש מעט ועיכל את מה שקרה, פגש אלירן את בר זומר. "אני גאה בתהליך שעשיתי, אבל מרגיש הרגשה נוראית. זה פספוס, יכולתי לתת הרבה יותר. זה לא היה צפוי בכלל, הייתי בטוח שאסיים את הערב למעלה, על הבאזר, שמח כמו שלא שמחתי בחיי".

מה קרה לך במגדל הדו-קרב?
"קצת איבדתי ריכוז במכשול השני, הרגשתי שהוא מאוד מחליק. ממש פחדתי ליפול. הייתי ממש שנייה מליפול, אז עצרתי רגע על המכשול. זה לקח לי די הרבה זמן והיריב כבר עבר אותי. היינו ממש צמודים. בעקבות זה שאיבדתי ריכוז, גם את המכשול השלישי לא עשיתי לפי הדרך שתיכננתי - וזה עלה לי".

חברי הכנופיה קפצו עליך וניחמו אותך. זה חימם את הלב.
"החברים והמשפחה הם סביבה מאוד תומכת, אני אוהב אותם מאוד ושמח שהם חלק מהחיים שלי".

אבא שלך חיבק אותך ולא עזב.
"לא כל כך רציתי לבכות מול המצלמה, אז זה היה עליו. נראה לי שזה היה אינסטינקט של ילד".

לקחת את הרגע הזה להתבאס עם עצמך, להראות את זה כלפי חוץ. זה חשוב ויפה.
"לא התביישתי להביע רגשות הפעם. זה לא קורה בדרך כלל. הנינג'ה זה הדבר היחיד שהצליח לשבור אותי. הנינג'ה זה החיים שלי, נהניתי, אבוא בשנה הבאה ואתן בראש".