ג'וני "בוא לים" יגן, הגולש האילתי הזכור מהעונה השנייה והשלישית, חזר אמש למסלול "נינג'ה ישראל" בגרסה משודרגת, בוגרת יותר - והכי זוגית שיש. ג'וני הציג את קימי, בת הזוג איתה מנהל מערכת יחסים בשנה וחצי האחרונות.

הזוגיות המתוקה הזאת הפכה גם לקריירה, כשהשניים מעלים מופעי קרקס ומתחזקים עמוד אינסטגרם בשם "Duo Two Souls". "זוגיות וקרקס זה אותו דבר", הסבירה קימי, "כי אם אתה תופס אותי באוויר, זה כמו שאתה פה בשבילי בקרקע - ואז הכל בסדר".

ג'וני ניצח את אושרי פלג בדו-קרב, התקדם יפה עד למכשול השישי והבלתי אפשרי, נקודת מפנה, אך מצא את עצמו בבריכה. האם זה יספיק לו לחצי הגמר? נדע הערב (ראשון, אחרי החדשות, ערוץ 12). בינתיים, בר זומר פגשה את ג'וני וקימי בצאתם מהמסלול - ושאלה אותם את השאלה שבאמת מסקרנת את כולם: יש מצב לחתונה?

"יש זמן. אנחנו צעירים", השיבה קימי, "בינתיים אנחנו נהנים ומופיעים. יש בינינו קשר טוב, אנחנו חברים טובים. זה הכי חשוב".

ג'וני, איך הרגשת על המסלול?
"נהניתי ממש. מזל שקימי באה לעודד אותי, כי אם לא, היה לי הרבה יותר קשה. היא הקמע, חד משמעית. קימי עזרה לי המון, עודדה אותי, אמרה לי במה להתפקס. התאמנתי פה ושם באילת, כמה שיכולתי. התכוננתי כמה שהצלחתי והתאפשר לי, כי זה לא תמיד קל בחיים להקריב משהו ולהתאמן כל כך הרבה".

במה אתם עוסקים בחיי היום-יום?
ג'וני: "אנחנו צמד אקרובטים אוויריים שעושים קרקס ביחד: עמוד מעופף ורצועות קרקס".
קימי: "אנחנו עובדים על זה קשה מאוד ומקווים שנגיע רחוק".

הקרקס תרם לך פה במסלול?
"תרם לי מאוד בסיבולת, במיינדסט של הקהל ובפוקוס. אני מרגיש שבעונה הזו אני מנסה להיות פחות באפ מטורף מדי או בדאון מטורף מדי, אלא למצוא את קו האמצע היציב".

קימי, איך הרגשת כשג'וני נפל למים?
"הייתה לי צביטונת כי אני יודעת שהוא מאוד רצה להגיע למגה קיר, אבל כשראיתי אותו נהנה במסלול, מחייך וזורק 'בוא לים', זה עשה לי טוב".