לוח עולים לחצי הגמר  (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2023", קשת 12)
החמישה שעלו לחצי הגמר ממקצה מוקדמות 4 | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2023", קשת 12


פז סנפיר הגיע העונה ל"נינג'ה ישראל" כדי להוכיח שהוא ראוי בזכות עצמו והוא כבר לא בצל של אחיו, אייקון הנינג'ה, בר סנפיר. מולו בצד השני של הדו-קרב התחרה נתנאל הרפנס בן ב-18, שזאת העונה הראשונה שלו בתחרות והוא בא לתת פייט - ונתן בגדול.

נתנאל פתח את הדו-קרב ביתרון וזינק במהירות לסטפר הכפול, גם את הטרפז הכפול הוא עשה מצוין עם חיבור נקי במעברים בין הטרפזים. לאחר מכן הפער הצטמצם ובמגדל הדו-קרב הם היו בשווין מוחלט.

נתנאל זינק לטבעות לפני סנפיר, אך סנפיר פתח מבערים והגיע לידית מוקדם יותר בשנייה וחצי מנתנאל. הדו-קרב הצמוד והמשוגע נגמר בניצחון של סנפיר, ואמנם הוא לא הצליח לטפס על המגה קיר, אבל עלה בקלילות על הקיר הרגיל וסיים את המקצה במקום השלישי שהטיס אותו ישירות לחצי הגמר של התחרות.


על המסלול עלה הערב נפתלי יוסף, המתחרה המבוגר ביותר שהיה אי פעם ב"נינג'ה ישראל". נפתלי בן 61, אבל זה לא מנע ממנו לתת זינוק מטורף ואף לפתוח בפער קטן בסטפר הכפול בתחילת הדו-קרב מול הנינג'ה הוותיק אור מיניאלי. בטרפז הכפול מיניאלי צמצם, אבל נפתלי נתן פייט אמיתי.

מיניאלי ניצח בדו-קרב, והוריד את הידית לפני נפתלי, אבל נפתלי לא וויתר במבחן מול עצמו והמשיך את המסלול עד שהוריד את הידית והוכיח שהוא מסוגל לסיים את החלק הזה של המסלול - דבר שגם צעירים ממנו לא הצליחו לעשות. בהמשך המסלול של מיניאלי הוא נתן ביצוע מרשים ואלגנטי, ואחרי שני נסיונות להגיע לבאזר הוא צלח בניסיון השלישי והאחרון, התברג במקום השני בטבלה וזכה בכרטיס לחצי הגמר.