התאומים לבית משפחת עצמון, אשד וכפיר, עשו זאת שוב. במסגרת שבוע האלופים ב"נינג'ה ישראל" חזרו למסלול, טיפסו את המגה קיר והמשיכו אל ההאשיגו. הראשון לטפס על הסולם היה כפיר, שסיים את 40 השלבים ב-29 שניות בלבד, 13 שניות פחות מהשיא הענק ששבר אשד בעונה הקודמת. אחריו עלה אשד שעשה את הבלתי ייאמן, טיפס את 40 השלבים ב-27 שניות בלבד וכרגע, שוב, מחזיק ב-100,000 השקלים.

רגע לפני שהם מפנים את המסלול בשביל שני ענקי נינג'ה, אחד חדש ואחד ותיק, שיעלו הערב - יוגב מלכה ושניאור שמח, בר זומר פגשה את כפיר ואשד. "היה כיף חיים, שמח שהכל הסתדר", סיכם אשד, "אבל, יש עוד מתחרים מאוד חזקים שיכולים להפתיע ולגנוב לנו את הפרס מהידיים. אנחנו מחייכים כי הצלחנו להביא את האימונים לידי ביטוי, מקווה שיעברו אותנו ושיהיה עוד שיא בתוכנית". כפיר הסכים, "שאנשים ימשיכו לממש את הפוטנציאל שלהם".

מה הסוד שלכם לכאלה ביצועים מטורפים?
אשד: "לפני שאתה עולה למסלול יש חשש ענק. במסלול עצמו אין יותר מדי זמן לחשוב, אתה טס".
כפיר: "כשהייתי בהאשיגו היה רגע שנזכרתי שאני צריך לנשום. היה טירוף".
אשד: "בדו-קרב אי אפשר לחשוב בכלל, אפילו לא לשנייה. אתה טס ואומר: אוקיי, עברתי את זה".

ניסיתם לתאם זמנים ביניכם כדי שתלחצו על הבאזר באותה השנייה בדיוק.
כפיר: "לא רצינו לדייק בזמנים אחד לשני, אלא שלשנינו יהיה בוודאות מספיק כוח להעלות את המגה קיר. לא רצינו לשחק עם זה".

ראו במסלול את האהבה הענקית שיש ביניכם. זה מרגש.
כפיר: "זה נבנה עם הדרך, התחלנו מגיל אפס. לאשד יש ניצוצות בעיניים, שמשולב בהם פחד. הוא כל כך מחובר למה שאני עובר".
אשד: "כשהוא הצליח בהאשיגו הוצאתי את כל הכוחות שלי על ה'יששש'. אחרי זה חשבתי: פירקתי את כל הכוח שלי, איך אני אעלה עכשיו?".

בר ביקשה לדעת, אחת ולתמיד, איך מבדילים בין השניים. אשד השיב, "זה הכי קל בארץ: לא מבדילים. אני לא חושב שאפשר. לפעמים אני עובד לידו ואני חושב, מי שם פה מראה?". אם שמים לרגע את הספורט בצד, מה קורה בתחום הרומנטי? אשד וכפיר סיפרו שכרגע, אין להם בנות זוג. בר קראה לבנות ישראל להסתער אבל גם העלתה תהייה מוצדקת: איך הן יידעו מי מהשניים נמצא איתן? אשד השיב בהומור, "זה מסוכן, חד משמעית. היא צריכה להיות חדה להבדיל". לכפיר, שלומד רפואה בחוץ לארץ, יש דווקא פתרון פשוט: "אם זה באיטליה, זה אני".