המאני-טיים: יוגב מלכה חיכה שנה שלמה לרגע הזה בדיוק - גמר "נינג'ה ישראל" (הערב, ראשון, אחרי החדשות, ערוץ 12). מי שפספס את תואר הנינג'ה בשלוש שניות ליובל שמלא בגמר העונה הקודמת, רוצה לסגור חשבון ולהפוך לנינג'ה הישראלי השני, ה-20 בעולם וזה שיעניק לישראל את הכבוד והגאווה כמדינה הראשונה שעשתה מידוריאמה פעמיים ברצף.

בר זומר פגשה את מלכה שעות לפני אירוע הגמר ובדקה את מד הלחץ אצל מי שרבים מאוד מסמנים לניצחון. "התחושות מדהימות. יש התרגשות ולחץ, אבל זה כיף להרגיש תחושות כאלה. אם לא הייתי מרגיש אותם, זה לא היה שווה שום דבר", מתאר מלכה, "אלה תחושות טובות ובעזרת השם יהיה טוב".

באת לסגור חשבון עם המידוריאמה?
"חד משמעית הגעתי לסגור חשבון. אני מקווה ששלב אחרי שלב זה יקרה. נשאר רק להחזיק אצבעות ולהיות בפוקוס".

בעונה הקודמת נפצעת באצבע רגע לפני המידוריאמה.
"במכשול הקפצת הטבעת סדקתי את האצבע, ולמרות זאת הגעתי למידוריאמה שזה היה סופר מספק עבורי. אני מקווה לא לעשות את אותה טעות שוב פעם היום. אמן וזה יגמר שונה ואסיים במקום הראשון על פסגת ההר. מחזיק אצבעות".

אתה מודאג מהמתחרים שלך בגמר הזה?
"כולם מתחרים מדהימים. זה גמר סופר ראוי עם חבר'ה חזקים בטירוף, הולך להיות ערב משוגע. הדבר העיקרי היום זה לשמור על פוקוס, לא להסס ולא לפחד".

חברי הכנופיה מאיימים על התואר.
"חברי הכנופיה מטורפים, הם עבדו כל כך הרבה בשביל הרגע הזה. אני יודע כמה הם התאמנו והשקיעו. כיף לראות אותם פה בגמר, קוטפים את הפירות שהם עבדו בשבילם. בגמר אף אחד לא יכול לקחת למישהו אחר את המקום. מי שלוחץ על הבאזר ממשיך לשלב הבא. מאחל לכולם להגיע למידוריאמה ושמה שייקבע זה מי יהיה הכי טוב".

מי מלווים אותך הערב?
"ההרכב הקבוע שלי: עומר, המשפחה ועוד שני חברים. תמיד כיף לי לראות אותם מהצד, כי זה מרגיע אותי. זה כיף שהמשפחה תומכת ונהנית להיות איתי ברגע הזה. כל פעם לפני המסלול אני נותן להם מבט, רואה את עומר מחייכת ואת כולם במשפחה מאושרים וזה משרה בי רוגע. זה הדבר הכי חשוב שיש".

איך נראה יום הגמר שלך?
"יש לי טקס קבוע. אני הולך לסבתא שלי כדי לקבל ממנה ברכה ולתת לה חיבוק ואנרגיות. לנמל עומר תמיד לוקחת אותי, אני לא אוהב להגיע במכונית. אני אוהב שהיא איתי בזמן הנסיעה לנמל. לפני שאעלה למסלול אחייך ואזכיר לעצמי כמה האנרגיה טובה וכמה עבדתי קשה כדי להגיע מוכן לרגע הזה. חיוך טוב, ובעזרת השם יהיה טוב. מאחל לעצמי שאביא את עצמי לידי ביטוי בצורה הכי טובה שאני יכול, ואמן וזה יספיק".