חברי הכנופיה, התאומים שיר וגל שרים, סומנו עוד לפני תחילת העונה כשניים מהפייבוריטים המבטיחים לעונת הדו-קרב של "נינג'ה ישראל", וחיזקו את זה אחרי ששיר בפרק הקודם הראה את יכולת האחים כשניצח בדו-קרב ולחץ על הבאזר. הערב (ראשון, אחרי החדשות, קשת 12) יגיע תורו של גל להוכיח שהוא לא פחות טוב מאחיו: "התכוננו לזה כל כך הרבה זמן וחיכינו לזה, זה משהו שפשוט מתפרץ מאיתנו".

האחים שרים בני ה-17 הם בעצם הדור הראשון של מתחרים שגדלו ולמדו נינג'ה מאז שהם ילדים. גל סיפר על המקום שהנינג'ה תופס בחייהם: "אנחנו פשוט מאוהבים בספורט הזה ועושים אותו בתשוקה ואהבה", והוסיף: "אנחנו הולכים לבית ספר ועושים אותו כרגיל, ואז יש לנו אימון עם אדם מלכי שזה יום יומי. הוא המאמן שלנו וכמו אח בשבילנו. במשך השנה יש תחרויות וליגה, וזה משתנה מתקופה לתקופה. עכשיו רגוע, אז אנחנו מתאמנים משהו כמו שעתיים ביום".

יש הרבה עיניים שצופות בכם. אתם לא מרגישים לחץ?
שיר: "מרגישים הכל, אבל גם ואני כל הזמן בליווי של פסיכולוג ומדברים על זה פתוח אחד עם השני. הלחץ שם תמיד, פשוט אנחנו יודעים איך להתמודד איתו".

אתם מגיעים עם ציפיות ענקיות.
גל: "לאורך כל השנה יש גם תחרויות מחוץ לעונה. בתוכנית אומרים שזה לא נראה כאילו אנחנו עושים את זה פעם ראשונה, אבל זה באמת לא פעם ראשונה".

אבל זה כן פעם ראשונה עם קהל ולחץ כזה.
שיר: "נכון, זה הספורט, וזה למה אנחנו אוהבים את זה. אנחנו ממש אוהבים את כל הלחץ הזה, זה עושה לנו טוב".

מה יקרה אם תצטרכו להיות ראש בראש?
שיר: "אין כזה דבר, זה לא בא בחשבון בכלל".

בשום מצב?
גל: "גם כשהיינו בכדורסל, בנינג'ה ולאורך כל התקופה הזאת, תמיד הייתה את השאלה הזאת. אנחנו תמיד אומרים את אותו הדבר".

חייבים לשאול, התחלפתם פעם במבחנים?
"פעם אחת. התחלפנו בכיתה פעם אחת, אמרנו שחייבים לסמן על זה וי".