סטס נפתלייב, ספורטאי מקצועי שמתחרה עם נבחרת ישראל ב"צ'ייס טאג", תופסת פארקור, חולק עם בת הזוג ליזה תחביב משותף: ללכת ביחד לכנסי סדרות יפניות ולהתחפש לדמויות אנימה. מה שמייחד את נפתלייב זה שהוא תמיד מקפיד לבחור דמויות נשיות: "התחפשתי פעם לדמות שנקראת 'רייבן', שזה בעיקרון תחפושת של בת. זה נקרא 'קרוספליי'. דמות שרירית כזאת", תיאר נפתלייב, "הרגשתי שזה מתאים לי, כולם החמיאו לי, הייתי ממש מרכז הכנס. ליזה אמרה לי שאני אמיץ וכל הכבוד שבאתי עם עקבים ושאני נראה ממש כמו בחורה".

תחרויות לא זרות לנפתלייב - ולכן היה בטוח כי יפגין את יכולותיו גם על מסלול "נינג'ה ישראל": "כשהודיעו לי שזה דו-קרב התרגשתי, זה התחום שלי. בתופסת פארקור מקצועית המטרה זה להצליח לברוח מהיריב שלך במשך 20 שניות, בלי שייגע בך. אפילו הנגיעה הכי קטנה בשיער או בשרוך של הנעל זו תפיסה. זה ספורט עולמי כרגע ואני נמצא בנבחרת ישראל".

סטס נפתלייב ובת הזוג ליזה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2023", קשת 12)
הכירו בכנס אנימה. סטס נפתלייב ובת הזוג ליזה | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2023", קשת 12

מולו בדו-קרב התחרה יאיר דרורי בן ה-17 ממצפה שלם, המדורג בעשירייה הראשונה בעולם בסטריט וורקאאוט: "לקחתי את הספורט והפכתי אותו לחיים שלי. לא חלמתי שאגיע לרמות כאלה, גם בתחום הספורט וגם שאוכל להצטלם מול מצלמה ולדבר עם מי שאני רוצה. עד לא מזמן הייתי מאוד ביישן, לא אהבתי שמסתכלים עליי ומדברים אליי - גם לא המשפחה או החברים. אם כילד קטן הייתי מסתכל על עצמי היום, לא הייתי מאמין על המקום שאני נמצא בו".

לראשונה ובאופן חריג, אסי עזר ליווה את דרורי ונפתלייב במעמד ההזנקה. כשהדו-קרב יצא לדרך דרורי מעד בסטפר, נפל למים והודח מיד מהתחרות. נפתלייב המשיך במסלול בידיעה שהוא לגמרי לבד, מול עצמו, והתקדם בלי הפרעה - אלא שבמגדל הדו-קרב נתקע על הידיות, לא הצליח לשמור על האחיזה ומצא את עצמו על המזרן, גם הוא מחוץ לעונה: "זה היה מעייף, נשרפו לי הידיים. למזלי ב'צ'ייס טאג" אין כאלו", סיכם.

יאיר דרורי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת 12)
עבר שינוי יפהפיה. יאיר דרורי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת 12