גמר "נינג'ה ישראל 2023" הסתיים בהישג אישי ולאומי ענק ליוגב מלכה. יוגב טיפס את הר מידוריאמה ב-22 שניות, השווה לשיא העולמי, הוכתר כנינג'ה הישראלי השני וה-20 בעולם והעניק לישראל את תואר המדינה היחידה בעולם שניצחה את המידוריאמה פעמיים ברצף. אם חשבתם שהמסלול פורק ונשלח לאחסון במחסני נמל חיפה עד לעונה הבאה, אז לא: עוד לא סיימנו.

במוצאי שבת (אחרי החדשות, ערוץ 12) ייצא לדרך קרב המנחים, בו ישתתפו המתחרים החזקים והאהובים ביותר מהעונה שחלפה. איך זה יעבוד? המתחרים יחולקו לארבע קבוצות אותן ינהלו מנחי ופרשני התוכנית: קבוצת רותם סלע, קבוצת אסי עזר, קבוצת ניב רסקין וקבוצת ירדן ג'רבי. כל אחד ממובילי הקבוצות ייבחר בעצמו את הנינג'ות שהוא רוצה בקבוצה, ואלה יתחרו ראש בראש במסלול. בין המתחרים שיפוזרו בין הקבוצות השונות: יוגב מלכה, שניאור שמח, האחים עצמון, האחים שרים, גיל מרנץ, תם שקד, ספיר כהן כרמי ועוד.

אלכס חזנוב בגמר שלבים 2-3 (צילום: עודד קרני)
ממתחרי הנינג'ה הכי חזקים שיש. אלכס חזנוב | צילום: עודד קרני

בזמן שהפרשנים והמנחים ייאבקו על הניצחון בקרב הנבחרות, מי שיתגבר את יובל שמלא בעמדת הפרשנים יהיה חברו הטוב ואייקון נינג'ה בפני עצמו, אלכס חזנוב. עבור חזנוב, שהתחרה בשלוש עונות ופעמיים הגיע לגמר וסיים במקום השני, מדובר בפעם הראשונה שיפרשן את התחרות ולא ישתתף בה. אסי, רותם, רסקין או ג'רבי - מי ייקח את התחרות הזאת? ביצועי ענק לפנינו וארבעה מגישים ופרשנים שממש לא מוכנים להפסיד.