אתם מוכנים לזה? יוגב מלכה, יוסי בן יוסף, התאומים אשד וכפיר עצמון ומתחרה חדש וצעיר, "הילד", שמתכוון לטרוף את הקלפים: שבוע האלופים ב"נינג'ה ישראל" ייצא לדרך הערב (שני, אחרי החדשות, ערוץ 12), וזה הולך להיות מותח, דרמטי ומכריע ביותר עבור מתחרי הנינג'ה החזקים והאהובים מכולם.

הערב יעלה על המסלול בן יוסף, אייקון נינג'ה שזו עונתו הרביעית בתחרות, שכמדי שנה מסומן גם הפעם כפוטנציאל מידוריאמה. "אני שואף לזה כל שנה. אם לא, לא הייתי מגיע", סיפר לניב רסקין רגע לפני המסלול, "זו בעצם המהות של לבוא ולהתחרות. גם השנה אני מצפה מעצמי לעשות את הכי טוב ולנסות להגיע להר ולכבוש אותו, אבל יש את המציאות והרבה דברים בדרך. צריך להתרכז בהתחלה, ולהתקדם לאט לאט".

מהם הלקחים שלמדת מהעונות הקודמות?
"הלקחים הם מכל אימון שאתה עושה, אתה כל הזמן צריך לנתח ולנסות להבין מה הצעד הבא שאתה יכול לעשות יותר טוב. אתה מסתכל על המוקדמות בעונה הקודמת ומבין איפה היו הטעויות הטכניות. אותו הדבר לגבי חצי הגמר והגמר. אם יש משהו שאני יכול לעשות יותר טוב אני ממשיך להתאמן עליו, ועובד על הפן המנטלי עד שהדברים יתחברו".

איך נערכים לחילופי הדורות בעונה הזו?
"נראה לי שהכנופיה הולכת להפגיז בעונה הזאת. זה החלק הכי כיפי בתחרות, שתמיד יש מתחרים חדשים שבאים ומעלים את הרמה. זה יהיה מעניין לכולם לצפות בזה. לכולם שם יש פוטנציאל לעשות את המידוריאמה ולהגיע לגמר, אבל יש את האימונים ויש את התחרות עצמה - מי שיצליח לעמוד בלחץ, כנראה שיהיה שם".

אתה מטפס תחרותי ברמות הכי גבוהות, עולמיות. איך אתה עובד על הפן המנטלי? איך עושים את זה?
"זה נורא אינדיבידואלי. לכל אחד יש את הקשיים המנטליים שלו, את הדברים שמלחיצים אותו יותר או פחות. הדבר הראשון זה שיהיה לך מישהו לדבר איתו, כמו פסיכולוג, שייתן לך זווית ראייה שאתה לא יכול לראות. זה הדבר הבסיסי, ומשם - להיות הכי כנה שאתה יכול להיות עם עצמך, להתמודד פנים מול פנים עם מה שאתה לא טוב בו ולנסות לשפר את זה. מבחינתי, זאת העבודה הכי מנטלית שיכולה להיות".