אחרי גמר דרמטי - עם לא פחות משלושה פיינליסטים שהגיעו למידוריאמה, הוכתר שמלא כמנצח עונה 4 של נינג׳ה ישראל וקטף את מדליית הזהב. עבור שמלא זו סגירת מעגל עם המידוריאמה שאת הבאזר שלו פספס בשתי שניות בעונה הראשונה. שמלא הוכתר בעונת הפרישה שלו כנינג׳ה ה-16 בעולם.

שמלא זכה ברכב סובארו פורסטר SUV 4X4 אמיתי, הדור החמישי של הפורסטר, רכב הפנאי-שטח שהוביל את המהפכה וממשיך לתת יותר: יותר ממדים, יותר יכולת, יותר חוויות והרבה יותר בטיחות וטכנולוגיה. הרכב היפהפה הזה מצויד במערכת הבטיחות הייחודית EYESIGHT, הצופה ומנטרת בזמן אמת סכנות כמו זוג עיניים נוספות לנהג, ובהנעה כפולה קבועה שנותנת אחיזת כביש יוצאת דופן ויכולות שטח מהטובות בקטגוריה. בקיצור, רכב של נינג׳ות אמיתיים.

התגלית של העונה, יוגב מלכה - בגמר הראשון שלו בתכנית, קטף את מדליית הכסף ואת המקום השני לאחר שהצליח גם הוא לסיים את ההר, אך עשה זאת ב-29 שניות - 3 שניות יותר משמלא. ישי כלפון הצעיר סיים במקום השלישי לאחר שטיפס גם הוא את ההר אך לא הצליח לסיים אותו ב-30 שניות, וזכה בארד.

על פי חוקי התכנית, בכל עונה יכול להיות מוכתר רק נינג׳ה אחד שהצליח לטפס את המידוריאמה בזמן. לכן, על אף ההישג המרשים של מלכה, כיוון שיובל שמלא מנצח העונה טיפס את המידוריאמה ב-3 שניות מהר יותר, מלכה אינו זוכה בתואר העולמי של נינג׳ה. הוא יוכל להתחרות עליו מחדש בעונה הבאה. אגב, אם הגמר עורר בכם השראה וכבר התחלתם להתאמן – אז שתדעו שהליהוקים לעונה הבאה של "נינג'ה ישראל" יצאו לדרך. להרשמה לחצו כאן

סובארו (צילום: עמית אגרונוב)
פורסטר 4x4 | צילום: עמית אגרונוב