חצי עונה מאחורינו, שלב המוקדמות מתקרב לרגעי השיא - ותאמינו לנו כשאנחנו אומרים לכם שעוד לא ראיתם כלום. ממש כלום. שבוע הענקים של "נינג'ה ישראל 2022" ייצא לדרך בשבוע הבא, כשביום שני הקרוב יעלה על המסלול מלך הנינג'ה, יובל שמלא. נזכיר כי שמלא הודיע על פרישה והכריז שזאת תהיה העונה האחרונה בהחלט שלו. עוד יעלו על המסלול בשבוע הענקים: גיל מרנץ, אדם ברוטמן ויוגב מלכה, אחת ההבטחות הגדולות העונה.

אבל עוד קודם לכן, במוצאי שבת הקרובה נפגוש שוב את הנינג'ה הזקוף והאהוב, גור ארד. עוד לפני שעלה על מסלול המוקדמות ונפצע, פגש גור את אסי ורותם בווילה והציג בפניהם את אחד המתמודדים החדשים שאימן לקראת המסלול השנה - מדובר באחד הג'ודוקאים הבכירים והמעוטרים בישראל, טל פליקר.

הג'ודוקא בן ה-29, חבר נבחרת ישראל בג'ודו, מחזיק בתארים סגן אלוף אירופה לשנת 2020, ארבע פעמים אלוף ישראל ומקום שלישי באליפות העולם, והוא מדורג בעשירייה הראשונה בעולם. קאליבר רציני, אין ספק: אבל את אסי ורותם עניין לדעת האם הוא מסוגל להצטיין בנינג'ה כמו שמצטיין בג'ודו.

הג'ודוקא טל פליקר מגיע ל"נינג'ה ישראל" (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
"הוא תותח, הוא ספורטאי, הוא כל כך נחוש ויש לו משמעות עצמית". חיכינו לך, טל פליקר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

"הוא תותח, הוא ספורטאי, הוא כל כך נחוש ויש לו משמעות עצמית - הוא ייקח הכל", החמיא גור לפליקר, "אין בכלל דילמה על זה". כמובן שאי אפשר לפגוש את גור מבלי להתפעל מהזקיפות המרשימה שלו, והפעם אסי הציג תיאוריה די מעניינת ומקורית שמסבירה אותה. "יום אחד יגלו שאילון מאסק ייצר אנדרואידים במפעל ושגור הוא לא בן אדם באמת", צחק אסי, "אם חותכים אותו יוצא חומר לבן. זה לא אנושי".