אם היינו הבאזר של "נינג'ה ישראל 2022", היינו נכנסים כבר מעכשיו לכוננות ספיגה. האחים בוארון יעלו על מסלול הנינג'ה הערב (שני, 21:15, ערוץ 12), לראשונה זה לצד זה, אחרי ששניהם ידעו הצלחות גדולות בתחרות - אבל גם אכזבות.

יונתן בוארון התחרה ב"נינג'ה ישראל ילדים" ושבר את שיא המוקדמות כשלחץ על הבאזר בזמן המהיר מכולם, אחרי דקה וחצי בלבד. על אף שסומן לניצחון, נחל אכזבה בחצי הגמר כשנפל במכשול המדפים המרחפים ולא העפיל לגמר.

אחיו הגדול, דקל בוארון, עשה מסלול מוקדמות מדהים בשנה שעברה, לחץ על הבאזר בזמן מצויין גם הוא - רק כדי להתבשר על ידי ניב רסקין רגע אחרי, שכיוון שנגע במים במכשול השני הוא נפסל וסיים את דרכו בתחרות.

יונתן, שהערב יעלה לראשונה על המסלול "של הגדולים", מודה רגע לפני שהוא לגמרי שואב השראה מאחיו: "דקל הוא המודל לחיקוי שלי. אני רואה אותו ואני אומר - בוא'נה, בא לי להיות כמוהו", הוא מספר.

התגעגענו: האחים למשפחת בוארון חוזרים (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
"שנינו ספורטאים בנשמה, אקסטרימים בטירוף" | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

"שנינו ספורטאים בנשמה, אקסטרימים בטירוף", מדגיש דקל עד כמה הם דומים, "אנחנו חולים על אדרנלין". כשהם לא מתאמנים לנינג'ה השניים חורשים את המדינה עם רכבי השטח שלהם ולאחרונה אף קנו אופנוע חדש. "היה מבצע, במקום 45 אלף - 35 אלף. לא ניקח?", צחק דקל. "אנחנו כוח ביחד, אין מה לעשות" הכריז, ויונתן סיכם: "מי יכול עלינו?".