שלמה 300 ויצמן, מהפייבוריטים הגדולים של "נינג'ה ישראל 2022", סיים אמש (שני) בבריכה במקצה חצי הגמר, אחרי מאבק הירואי עם הגה הכוח. חלומו להעפיל בפעם הראשונה לגמר נגוז, ואת זה ייקח זמן לעכל.

"זה כואב מאוד, שנה שלא בכיתי ככה", הודה בראיון לאורטל עמר ב"חי בלילה" רגע אחרי הנפילה, "אני מקדיש את כל כולי לספורט הזה כדי לעשות את הכי טוב שיש. הרגשתי ממש טוב על המסלול, מדויק, מרוכז, חשבתי שיש לי את הכוח לסיים את זה". אלא שכמו רבים וטובים לפניו, הגה הכוח הכניע אותו - וכיוון שלא זינק למכשול מהר יותר מדימה דומקוב, נדחק למקום החמישי ונותר מחוץ לרביעיית הגמר.

ובכל זאת, שלמה 300 לא מתכוון לוותר וימשיך להילחם עד שיגשים את החלום, ינצח את התחרות ויטפס על הר מידוריאמה. "הנפילה בחצי הגמר כואבת מאוד, אבל אני בוחר לקחת אותה כשיעור", כתב אמש באינסטגרם, "אקום הכי מהר שאני יכול, אלמד איך ובמה אני צריך להשתפר ואחזור לעבוד הכי חכם וקשה שאני יכול".

"המטרה שלי, מהיום הראשון שהגעתי לנינג'ה, היא לנצח - וזאת תישאר המטרה עד שאנצח. אני אסיר תודה שיש לי את הזכות לעסוק ולהתחרות בספורט שאני כל כך אוהב, ואני יודע שכל נפילה במסע היא בעצם מתנה וזרקור אור לדרך קדימה. מסע הלוחם. תודה לכם על האהבה האדירה והתמיכה, זה כל כך משמעותי עבורי. אני אוהב אתכם".