סגן "נינג'ה ישראל" לשנים 2018 ו-2021, מי שנחשב לאחד המטפסים הטובים בעולם - אלכס חזנוב, היה פעמיים במרחק נגיעה מהר מידוריאמה וסיים במקום השני אחרי יובל שמלא. ברגע שחזנוב עלה על מסלול המוקדמות השנה, היה ברור לכולם שאת העונה הזאת הוא מתכוון לקחת - וכעת, מה שמפריד בינו לבין הגמר וניצחון אפשרי, זה מסלול חצי הגמר.

במוצאי שבת (אחרי החדשות, ערוץ 12) ייערך חצי הגמר האחרון בהחלט של "נינג'ה ישראל 2022" ונפגוש שוב שניים מהכוכבים הגדולים של העונה - חזנוב ויוגב מלכה. חזנוב תיעד את הימים האחרונים שלפני העלייה למסלול חצי הגמר ואת האימונים שערך עם חבריו הטובים: שמלא, יוסי בן יוסף וגיל מרנץ.

"מחר החצי גמר, זה יום ממש חשוב מבחינתי", סיפר חזנוב, "השבוע עשיתי אימון בוקר ואז אימון ערב ואז אימון נינג'ה. אני מאוד מתרגש. את האימונים האלה אני תמיד מעדיף לעשות עם חבר'ה שמרימים אותי למעלה ומציבים לי רף ממש גבוה".

אלכס חזנוב מתאמן עם החברים לחצי הגמר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
החלום: ראש בראש במידוריאמה. אלכס חזנוב ויובל שמלא | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

עד כמה מרימים? זה מה שהיה לשמלא להגיד לחזנוב: "אלכס, אני מאמין בך, אוהב אותך המון, שיהיה בהצלחה, נשיקות". אבל האם זה באמת פרגון כן ומכל הלב או בסך הכל הצגה מנומסת למצלמה, מאלוף הנינג'ה שרוצה לנצח את חברו הטוב בפעם השלישית? העקיצה של חזנוב אמרה הכל: "מלכת אנגליה", זרק לו בהומור.

"יובל ואני מטפסים יחד כבר הרבה מאוד שנים, אנחנו מתים להגשים את החלום שלנו מהעונה הראשונה ולהגיע להר", הודה חזנוב, "שם זה כבר יהיה ראש בראש, מי יותר טוב. עד אז אני חייב להוכיח לכולם שיש לי את זה. אם אנצח את החצי גמר, יש סיכוי מאוד סביר שאני הולך לנצח את העונה". ועל זה נאמר: אמן.