23:06 - מסלול הירואי: ספיר כהן כרמי נפלה למים במכשול החמישי (08:59)
ספיר כהן כרמי הקדישה את חייה לאימונים לקראת התחרות השנה, וזה השתלם. היא עשתה באזר מדהים במקצה הנשים, סיימה במקום השני, ורצתה להיות האישה הראשונה שתעשה באזר גם בחצי הגמר. "חיכיתי לזה כל כך הרבה זמן, אני ממש מתרגשת", הודתה, "האמנתי שהיום הזה יגיע, זאת לגמרי השנה שלי. אני הכי מוכנה שאפשר, שואפת להגיע כמה שיותר רחוק והחלום המטורף זה להיות האישה הראשונה שעושה באזר בחצי הגמר".

כהן כרמי עלתה על המסלול עם פציעה בכתף ימין וכשהיא עדיין מחלימה בקרע ברצועה. היא סיימה מצויין את הגלגל לרשת, פספסה את המומנטום בציר הפרפר אבל הצליחה לתקן ולסיים גם את המכשול הזה. בסיום כוח עליון חשה בכאבים עזים בכתף שמאל וחששה כי פרקה את הכתף. על אף הכאבים הבלתי נסבלים, עלתה על המכשול הרביעי, עצבי הברזל, ואחרי מלחמה אדירה וכנגד כל הסיכויים הצליחה לסיים גם את המכשול הזה. כהן כרמי התלבטה האם להמשיך למכשול השישי או לא, החליטה שכן - אבל הכאב הכריע אותה מיד בתחילתו.

ספיר כהן כרמי בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
הטובה מכולן. ספיר כהן כרמי | צילום: עודד קרני

"מריעים לספיר על מסלול הירואי. היא אולי לא תהיה בגמר, אבל מבחינתנו היא המנצחת הגדולה של הערב הזה", אמר רסקין ואסי הוסיף: "אני עם דמעות בעיניים ממך, לא ראיתי באף עונה כאן מישהו עם פייטריות מטורפת ומעוררת השראה כזאת. את פשוט מדהימה, את נינג'ה אמיתית והעונה הזאת שלך. את הבחורה הכי טובה שהייתה אי פעם בנינג'ה ישראל".

ספיר כהן כרמי בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
לא הייתה מוכנה לוותר. ספיר כהן כרמי | צילום: עודד קרני

ספיר כהן כרמי בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
המנצחת הגדולה של הערב. ספיר כהן כרמי | צילום: עודד קרני

22:40 - "קילר": אשד עצמון לחץ על הבאזר אחרי 8 דקות ו-53 שניות
אלוף ההאשיגו, אשד עצמון, כבר לקח הביתה 100,000 שקלים, עשה היסטוריה כשניצח את שמלא והוא מסומן כאחד המועמדים לניצחון בעונה הזאת. "הלחץ קריטי וגדול מאוד, מקווה לתת ביצוע טוב", אמר אשד לפני ההזנקה - ואכן, נתן ביצוע מצויין. אחרי שסיים את ששת המכשולים הראשונים בלי בעיה, טיפס על מגדל הכוח, סיים גם אותו ולחץ על הבאזר אחרי 8 דקות ו-53 שניות. "גבירותיי ורבותיי, יש מצב גדול שאנחנו מביטים עכשיו על הזוכה של העונה הזאת", התפעל אסי ורותם הוסיפה, "הוא קילר, אחד המתמודדים הכי חזקים בעונה הזאת".

אשד עצמון בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
מסוגל לנצח את העונה? אשד עצמון | צילום: עודד קרני
אשד עצמון בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
"הוא קילר, אחד המתמודדים הכי חזקים בעונה הזאת". אשד עצמון | צילום: עודד קרני

אשד עצמון בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
הבאזר היחיד הערב. אשד עצמון | צילום: עודד קרני

22:28 - סנטימטר מהבאזר: הראל דודסון נפל למים במכשול השביעי (09:19)
הראל דודסון, אחד מסמלי הנינג'ה בישראל, חשב שזה אבוד ושהוא יצפה בחצי הגמר מהבית, אלא שאז הגיע מקצה ההזדמנות האחרונה. דודסון היה היחיד שלחץ על הבאזר ובזכות כך קטף את הכרטיס האחרון לחצי הגמר. רגע לפני שעלה על המסלול הערב סיפר, "בא לי להיות הנינג'ה הישראלי הראשון, זו יכולה להיות חוויה מדהימה. עד היום לא הרגשתי באזר של חצי גמר, אני מקווה ורוצה שהיום זה יקרה. זה מקצה מטורף, משוגע ומלחיץ, אבל מרגיש שהוא במידות שלי".

הראל דודסון בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
"בא לי להיות הנינג'ה הישראלי הראשון". הראל דודסון | צילום: עודד קרני

דודסון היה הראשון הערב שצלח את הדז'ה וו והמשיך אל הקובייה המתגלגלת. כשהשלים גם את המכשול הזה התקדם אל מגדל הכוח, והבאזר היה ממש בהישג יד - אלא שסנטימטרים ספורים לפני סיום המכשול, במעבר מהשלב האחרון בסולם לבר שלפני הבאזר, הוא קרס לבריכה. "הייתי הכי קרוב שיש, אבל יש שלב שהשרירים מפוצצים בחומצות חלב ולא משנה כמה אתה דלוק בראש ורואה את הבאזר, הידיים נופלות", סיכם דודסון, "אם אעלה לגמר, אשמח דווקא על הסיום הזה - הצניחה בסוף המסלול הייתה יותר כייפית מהבאזר".

הראל דודסון בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
אחד מסמלי הנינג'ה. הראל דודסון | צילום: עודד קרני

הראל דודסון בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
הכי קרוב שיש. הראל דודסון | צילום: עודד קרני

22:06 - הקרב עם המוט: ינאי ארבר נפל למים במכשול החמישי (03:11)
הדי-ג'יי-נינג'ה הראשון, ינאי ארבר, הרשים מאוד במוקדמות כשעשה באזר וסיים במקום שני במקצה. "השאיפה שלי זה להיות הכי טוב שאני יכול, בא לי מאוד ללחוץ שוב על הבאזר", אמר ארבר, "זו בסך הכל חתיכת פלסטיק, אבל יש בזה מלא אנרגיות". בדיוק כמו דור, גם ארבר סיים את ארבעת המכשולים הראשונים והגיע אל הדז'ה וו. הוא לא הצליח להלביש את המוט על התושבת, הכבל הסתבך - ארבר התקשה לצאת מהמצב הזה ונפל למים.

ינאי ארבר בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
"בא לי מאוד ללחוץ שוב על הבאזר". ינאי ארבר | צילום: עודד קרני
ינאי ארבר בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
ינאי ארבר נאבק במכשול הקטלני | צילום: עודד קרני

ינאי ארבר בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
קורבן לדז'ה וו. ינאי ארבר | צילום: עודד קרני

22:00 - "לפעמים אתה מנצח, לפעמים אתה מפסיד": דור רז נפל למים במכשול החמישי (05:36)
לדור רז בן ה-22, דוגמן וכוכב אינסטגרם, יש המון ביטחון עצמי, הלוק נכון ועדת מעריצים, אבל האם הוא מספיק טוב כדי לזכות בכרטיס לגמר? "נגמר העידן של שמלא, מגיע העידן של דור רז, המותג", הצהיר, אבל האם אכן יממש את ההבטחה? לדור הייתה פתיחה טובה על המסלול, הוא עבר יפה את ארבעת המכשולים הראשונים, אבל במכשול החמישי והחדש, דז'ה וו, לא הצליח להיתלות הפוך עם המוט על התושבת ונפל לבריכה. "מבואס קצת, התאמנתי על המכשול הזה המון, אבל אין מה לעשות - לפעמים אתה מנצח ולפעמים אתה מפסיד", סיכם.

דור רז בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
התאמן המון - אבל זה עדיין לא הספיק. דור רז | צילום: עודד קרני

דור רז בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
"מבואס קצת, אבל אין מה לעשות". דור רז | צילום: עודד קרני

21:52 - אפקט הפרפר: תם שקד נפלה למים במכשול השני (01:50)
תם שקד לחצה על הבאזר במקצה הנשים וסיימה אותו במקום הראשון. אלופת הנשים לשנת 2022 עלתה על מסלול חצי הגמר כשהיא שואפת גבוה: "להיות בחצי הגמר זה מטורף, זה חלום. אנחנו בדרך לזה שאישה תזכה בנינג'ה, מקווה שאני אהיה הראשונה". אחרי שחצתה את הגלגל לרשת, תם זינקה אל הפרפר, נחתה גבוה אבל איבדה מומנטום. היא הצליחה לקרב את הפרפר לחבל וזינקה, אבל לא הצליחה לתפוס אותו וקרסה למים. "נלחמתי, עשיתי את הכי טוב שאני יכולה", אמרה תם ביציאה מהבריכה, "מחכה לקום מחר בבוקר ולחזור להתאמן".

תם שקד בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
"אלופת הנשים לשנת 2022". תם שקד | צילום: עודד קרני

תם שקד בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
רוצה להיות האישה הראשונה שתנצח בנינג'ה. תם שקד | צילום: עודד קרני

21:47 - נתן פייט: טל פליקר נפל למים במכשול הרביעי (03:17)
הג'ודוקא הבכיר טל פליקר, סגן אלוף אירופה לשעבר ובעל תשע מדליות באליפויות בינלאומיות, עשה באזר משוגע בשלב המוקדמות והערב רצה לכסח למסלול חצי הגמר את הצורה. "באתי לנינג'ה כדי לייצג את הג'ודו בכבוד", הכריז לפני שעלה על המסלול, "אסור ליפול, זה המוטו שלנו. אני יכול ללחוץ על הבאזר, יש לי את המסלול בראש. אם אעלה לגמר, זאת תהיה החותמת הרשמית שאני נינג'ה". פליקר עבר מצויין את שלושת המכשולים הראשונים במסלול, אבל בעצבי הברזל איבד אחיזה ונפל לבריכה.

טל פליקר בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
לגמרי ייצג את ענף הג'ודו בכבוד. טל פליקר | צילום: עודד קרני
טל פליקר בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
תענוג לצפות בו העונה. טל פליקר | צילום: עודד קרני

טל פליקר בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
אולי בשנה הבאה? טל פליקר | צילום: עודד קרני

21:37 - ברוכים הבאים למקצה חצי הגמר הרביעי
הגמר הגדול והמשוגע של "נינג'ה ישראל 2022" מתקרב בצעדי ענק והערב (שבת) יצא לדרך מקצה חצי הגמר הרביעי. במקצה הזה יעלו על המסלול כמה ממתמודדי הנינג'ה החזקים ביותר כולל מלך הנינג'ה יובל שמלא, אלוף ההאשיגו אשד עצמון, הראל דודסון וטל קלפפר. במסלול יחכה למתחרים מכשול חדש שנחשב לאחד הקשוחים והקטלניים בעולם - הדז'ה וו, ואם זה לא מספיק מיד אחריו יצטרכו המתמודדים לגבור גם על הקובייה המתגלגלת ומגדל הכוח. מי השמונה שיבטיחו את מקומם בגמר בסיום המקצה?