אדם מלכי, מאבני היסוד של "נינג'ה ישראל", הצהיר בפתח העונה שהוא לא האדם מלכי שהכרנו בשנים קודמות. "השנה תראו אדם שליו יותר, רגוע יותר ופחות שחצן", הבטיח, "בפעם הראשונה בחיים שלי אני בוחר לשים את עצמי בראש סדר העדיפויות ומתרכז בדבר אחד - באדם מלכי. זה מה שיהפוך אותי לספורטאי ולבן אדם טוב יותר".

האדם מלכי החדש הוא לא רק בן אדם רגוע וצנוע יותר משהיה פעם, אלא גם חזק וממוקד יותר. הוא שרף את מסלול המוקדמות השנה עם הביצוע הטוב ביותר שלו אי פעם בתחרות ובמוצאי שבת (אחרי החדשות, ערוץ 12) יעלה על מסלול חצי הגמר. למלכי מטרה אחת בערב הזה: להעפיל בפעם הראשונה אל הגמר, ועם היכולות המטורפות שלו והגישה החדשה והבריאה הוא לחלוטין מסוגל לעשות את זה.

"הייתי רוצה שיזכרו אותי בתור זה שאף פעם לא ויתר לעצמו", מספר מלכי לפני העלייה למסלול, "אמשיך עד שאגשים את המטרה שלי - להיות הכי טוב ולנצח. זאת המהות שלי, זה אני. אני יודע שאני יכול להגיע רחוק, אבל למדתי ששום דבר לא מגיע לי, לא משנה כמה אני חושב שאני מתאמן הכי קשה. אני צריך להרוויח את הרגע הזה שאני כל כך משתוקק לו".

View this post on Instagram

A post shared by Adam Malki (@adammalki_flashowner)

"חצי הגמר הולך להיות אש. ההבדל בין אדם של העונות הקודמות לאדם שעומד כאן היום, זה שאני מבין שיש מאחוריי להקה של אריות ואני פשוט בורח מהם. מבחינתי זה לחיות או למות, ואני עושה הכל בשביל לחיות. אני לא אתן לזה הפעם להשפיע עליי. אני מוכן".