זו הייתה אהבה ממבט ראשון. כשתימור כספי, מנהלת מחלקת משכנתאות בבנק ואמא לשני ילדים, נכנסה למחנה האימונים של "נינג'ה ישראל" בשנה שעברה - היא מיד מצאה חן בעיניי בעיניי המגיש אסי עזר. "לא הייתה לנו באף עונה מישהי מג'נונה כמוך. את וונדר וומן במלוא מובן המילה", החמיא לה - וניצוצות עפו באוויר.

"זה נשמע חריג, נשמע הזיות, אבל אני מאוהב בך", הצהיר אסי, "אם הייתי סטרייט, הייתי מדפדף את בעלך מפה והיינו מתחתנים. את אישה לא סבירה וזה בדיוק מה שאני אוהב. אישה חריגה, משוגעת ומלאת חיים".

סיפור האהבה הסתיים באכזבה גדולה על המסלול, כשתימור נגעה במים תוך כדי המכשול השני ונפסלה מיד מהתחרות. מי שעלתה על הפסילה ודיווחה עליה הייתה רותם סלע - אבל אם חשבתם שתימור שומרת לה טינה, ממש לא. בדיוק להפך: העונה החדשה היא הזדמנות מצויינת ליישר את ההדורים.

רגע לפני שהיא חוזרת למסלול הנינג'ה במקצה הנשים (הערב, שני, אחרי החדשות, ערוץ 12) שכבר סיפק שני באזרים מהממים, פגשה תימור את אסי ורותם בווילה. "החיבור הקוסמי שנוצר ביני לבין תימור, עלה לה בפסילה", נזכר אסי ותימור הסכימה: "רותם הלשינה עליי בפעם שעברה, אז הפעם באתי מוכנה מבחינה טקטית".

אסי עזר ורותם סלע (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
המתנה המרגשת לאסי ורותם. אוהבים אותך תימור | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

תימור פתחה את המפגש עם שלל מחמאות על המגישה האהובה. "רותם, איך את יפה. את אישה חזקה ועוצמתית", התחנפה תימור והסבירה: "הגעתי למסקנה שאני צריכה לשפר את היחסים שלי איתך כי התחלנו קצת ברגל שמאל". לאחר מכן תימור העניקה לאסי ורותם מתנה זוגית: שרשרת חברות, חצי לב בשבילו וחצי לב בשבילה. בהחלט מחווה מרגשת - ואחרי סגירת מעגל כזו, נותר רק להחזיק אצבעות ולקוות לבאזר.