הארבעה שהעפילו לגמר ממקצה זה: ישי כלפון, יואב כנפו, אילן בלופרב ובר סנפיר

22:48 - שוב מחוץ לגמר: אדם מלכי נפל למים במכשול השישי (07:36)
אדם מלכי, מאייקוני הנינג'ה הגדולים והאהובים, רצה להעפיל השנה לגמר - בפעם הראשונה. "הייתי רוצה שיזכרו אותי בתור זה שאף פעם לא ויתר לעצמו. אמשיך עד שאגשים את המטרה שלי - להיות הכי טוב ולנצח. זאת המהות שלי, זה אני".

מלכי, ממאמני הנינג'ה העסוקים והבכירים בישראל שהכין מתמודדים רבים לעונה הזאת, עלה למסלול נחוש, עבר בזהירות מכשול אחרי מכשול, אבל התקשה בהגה הכוח ואחרי שנתן את כל מה שיש לו סיים בבריכה - פעם נוספת מחוץ לגמר. "יש תחושת פספוס, אבל השנה ניצחתי את עצמי", סיכם מלכי, "התמודדתי מנטלית נגד כל הפחדים שלי ורעשי הרקע. עד שלא אהיה פיינליסט ואגיע לאן שאני רוצה, זה לא יספק אותי. אני כל כך אוהב את הדבר הזה, זה הכל בשבילי". אוהבים אותך אדם, וגם בלי גמר - היה תענוג גדול לצפות בך על המסלול העונה.

אדם מלכי בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
"אמשיך עד שאגשים את המטרה שלי". אדם מלכי | צילום: עודד קרני
אדם מלכי בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
מסכם עונה מצויינת. אדם מלכי | צילום: עודד קרני

אדם מלכי בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
לא מתכוון לוותר. אדם מלכי | צילום: עודד קרני

22:32 - הפתעת העונה: יואב כנפו לחץ על הבאזר אחרי 9 דקות ו-28 שניות
בעונה הקודמת כינו אותו "שמלא 2", אבל מאז יואב כנפו הספיק לעשות "ניתוח להסרת שמלא" ולחזור למסלול בן אדם שונה לגמרי וחזק יותר. העונה הרוויח ביושר את הכינוי החדש, "כנפו 1". "מתרגש מאוד להיות פה בחצי הגמר, זאת הזדמנות שחיכיתי לה הרבה זמן", הודה כנפו, "אני בא למסלול בפוקוס ובטוח בעצמי במאה אחוז, אני לגמרי מאמין שאלחץ היום על הבאזר". הבטיח - ולגמרי קיים. כנפו נתן הצגה אדירה על המסלול, היה הראשון שצלח את הגה הכוח האימתני ואחרי שסיים גם את מגדל הכוח, לחץ על הבאזר. "ביצוע פנטסטי", החמיא רסקין ואסי קבע: "אפשר כבר להכריז - יואב כנפו הוא הפתעת העונה הרביעית".

יואב כנפו בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
המהפך האדיר של יואב כנפו | צילום: עודד קרני
יואב כנפו בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
"הפתעת העונה הרביעית". יואב כנפו | צילום: עודד קרני

יואב כנפו בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
הבאזר היחיד הערב. יואב כנפו | צילום: עודד קרני

22:09 - עד טיפת הכוח האחרונה: בר סנפיר נפל למים במכשול השישי (05:55)
בר סנפיר, אחד ממתמודדי הנינג'ה החזקים ביותר, עלה על מסלול חצי הגמר כשעיני רבים נשואות אליו. "במוקדמות הייתי לחוץ, מה שקרה בעונה השלישית תרם ללחץ", סיפר סנפיר, "נשבעתי שאם אפול גם השנה במוקדמות זו תהיה השנה האחרונה שלי, אבל נרגעתי. זה מאחוריי. יש מפלצות היום, מקצה מאוד חזק, מאחל לעצמי שלא אהיה לחוץ ואתן את הכי טוב שלי". סנפיר הפציץ הערב על המסלול עם ביצוע חזק ומרהיב, שהסתיים במים אחרי מאבק הירואי עם הגה הכוח. סנפיר התבאס מהנפילה, אבל זה הספיק לו כדי להעפיל לגמר.

בר סנפיר בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
הפציץ על המסלול. בר סנפיר | צילום: עודד קרני
בר סנפיר בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
התגבר על הלחץ. בר סנפיר | צילום: עודד קרני

בר סנפיר בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
נתראה בגמר. בר סנפיר | צילום: עודד קרני

21:57 - הכל לטובה: דניאל וולפרט נפל למים במכשול השישי (05:55)
דניאל וולפרט בן ה-18 הפתיע בשלב המוקדמות כשגבר על כמה מתמודדים ותיקים, וזו בסך הכל העונה הראשונה שלו ב"נינג'ה ישראל". "שמח שהגעתי לחצי הגמר, באתי להפציץ היום. השם שומר עליי תמיד ובתכל'ס, הכל טובה", אמר לפני ההזנקה. וולפרט סיים יפה את חמשת המכשולים הראשונים והיה הראשון הערב להגיע אל הגה הכוח האימתני שהפריד בינו לבין מגדל הכוח והבאזר. הוא צלח את הדרופ הראשון, אבל בדרופ השני ידיו נשמטו והוא נפל למים. "נגמר לי הכוח במתקן הזה, לא יכולתי יותר. בעונה הבאה אבוא יותר חד", הבטיח.

דניאל וולפרט בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
לא פראייר בכלל. דניאל וולפרט | צילום: עודד קרני
דניאל וולפרט בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
כל כך קרוב לגמר. דניאל וולפרט | צילום: עודד קרני

דניאל וולפרט בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
דניאל וולפרט בדרך לבריכה | צילום: עודד קרני

21:46 - בגלל סווינג אחד: דקל בוארון נפל למים במכשול החמישי (05:03)
דקל בוארון הגיע למוקדמות העונה הזו ביחד עם אחיו הצעיר, אך רק הוא העפיל לחצי הגמר. "לא באתי בשביל לתת פייט במוקדמות וללכת הביתה כמו בעונה הקודמת, אלא לתת פייט עד הסוף", הדגיש בוארון לפני שעלה על המסלול, "אני מאמין בעצמי מאוד, מאמין שיכול לנצח את הגמר. אני לא מתכוון לעשות לאף אחד פה חיים קלים". רותם ואסי הימרו שבוארון יעפיל לגמר, אלא שבגלל סווינג אחד לא מוצלח הוא מצא את עצמו בבריכה במכשול הפותחנים: "נשאר לי מלא כוח, אני לא מפומפם אפילו. שוב נפלתי על עניין של ריכוז, אני לא מאמין. מבאס".

דקל בוארון בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
"באתי לתת פייט עד הסוף". דקל בוארון | צילום: עודד קרני
דקל בוארון בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
התגבר על מתיחת שריר ברגל. דקל בוארון | צילום: עודד קרני

דקל בוארון בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
אסי ורותם הימרו עליו. דקל בוארון | צילום: עודד קרני

21:38 - מקצה חצי הגמר השני ממשיך
בערב הקודם יצא לדרך מקצה חצי גמר מטורף וקשוח ביותר, כששני מתחרים שרפו את המסלול ולחצו על הבאזר: ישי כלפון ואילן בלופרב. הערב יעלו עוד מתמודדים מעולים על המסלול כמו בר סנפיר, אדם מלכי ויואב כנפו, שילחמו על הכרטיסים לגמר "נינג'ה ישראל 2022". רק ארבעת הטובים ביותר יעלו בסיום הערב לגמר - האם מלכי יצליח לעשות זאת לראשונה, ומי יתגלה כאחת ההפתעות הגדולות העונה?