שלב חצי הגמר של "נינג'ה ישראל 2022" מספק דרמות גדולות ערב-ערב, כשהשיא עוד לפנינו. הערב (שני, אחרי החדשות, ערוץ 12) יובל שמלא יעלה על מסלול חצי הגמר בפעם האחרונה, כשהוא עם הגב לקיר. אחרי שהובס על ידי יוגב מלכה במוקדמות ועל ידי אשד עצמון בהאשיגו, שמלא יודע שהפעם הוא לא יכול להתפשר על פחות מהמקום הראשון.

במוצאי שבת עלתה על מסלול חצי הגמר ספיר כהן כרמי, והוכיחה באופן סופי שהיא האישה הכי חזקה ב"נינג'ה ישראל". עם שתי כתפיים פצועות וכאב פיזי בלתי נסבל, היא צלחה מכשול אחרי מכשול, לא הסכימה לוותר - ואמנם לא העפילה לגמר השנה, אבל ההישג הענק שלה הרשים את כולם. "אנחנו מריעים לספיר על מסלול הירואי. מבחינתנו היא המנצחת הגדולה של הערב הזה", אמר רסקין ואסי הוסיף: "אני עם דמעות בעיניים, לא ראיתי באף עונה מישהו עם כזאת פייטריות מטורפת ומעוררת השראה. את נינג'ה אמיתית".

הבוקר, נזכרה כהן כרמי באותם רגעים דרמטיים על מסלול חצי הגמר. "שלושה חודשים לפני נפצעתי בכתף ימין, עברתי שיקום והתאוששתי. במסלול עצמו כתף שמאל הצטרפה", סיפרה כהן כרמי לרסקין, "הרגשתי שהכתף יצאה וחזרה, הייתה לי תת-פריקה. בגלל האדרנלין המטורף, המוטיבציה והרצון, המשכתי. אמרתי לעצמי - את הנזק כבר עשיתי, נפצעתי, תמשיכי כמה שאת יכולה. זאת הזדמנות של פעם בחיים".

איך התגובות מאז שידור המקצה?
"לא ציפיתי לכמות כזאת של תגובות, על כמה אני השראה ומודל לחיקוי. פירגנו לי המון, זה מרגש ברמות. ראו שנתתי את כל כולי, ממש עשיתי את המקסימום - גם עם הפציעה והקושי. רציתי מאוד לעשות באזר ולא השגתי את המטרה הזאת".

חושבת שתעשי גמר בשנה הבאה?
"אני חושבת שאני יכולה, אבל לא מבטיחה לחזור. אני צריכה להשתקם. חד משמעית תהיה אישה שתעשה את זה, זה אולי לוקח קצת זמן אבל זה יקרה בקרוב מאוד לפי דעתי. מקצה הנשים תרם המון להעצמה נשית, יש כמות מטורפת של נשים חזקות שמגיעות אלינו למכון ורוצות לנסות לעשות נינג'ה".