אחד המתחרים הזכורים ביותר מהעונה הקודמת של "נינג'ה ישראל" הוא כמובן ישי כלפון, המטפס הצעיר שהתגלה וכיכב במקצה "סוויט 17" והוכתר מיד כהבטחה גדולה. ההבטחה הזו מומשה די מהר, כשכבר בעונתו הראשונה בנינג'ה העפיל לגמר, ולא סתם לגמר - לשלב 3 המתקדם מאוד, פסע מהמידוריאמה.

הערב (שני, 21:15, ערוץ 12) כלפון יחזור למסלול הנינג'ה, כשהשנה הוא בטוח לגמרי ביכולת שלו להגיע הכי רחוק שאפשר. "אני מגיע בכושר טוב, חד משמעית יותר חזק ממה שהייתי שנה שעברה", סיפר לניב רסקין הבוקר, "אמנם לא התאמנתי הרבה על הנינג'ה ספציפית, אבל התאמנתי מלא בטיפוס ועשיתי מלא אימוני כוח".

"אני מתאמן חמישה או שישה ימים בשבוע, בחלק מהימים אימונים כפולים - אימון בוקר ואימון ערב", פירט כלפון, "יש ימים שבהם האימונים נמשכים חמש שעות ויש ימים ששעתיים. אני מתאמן כמה שאני חושב שצריך בשביל שאוכל לעשות את זה. חלק מהאנשים צריכים להתאמן יותר וחלק פחות, כל אחד ומה שמתאים לגוף שלו".

ישי כלפון (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
הבטחה גדולה. ישי כלפון | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

הנפילה בגמר במעבר השרביט, איך אתה מסביר אותה בדיעבד? פיזית, מנטלית?
"שילוב של הכל. גם פיזית מן הסתם, זה היה קשה - אבל גם קצת לא הבנתי איך המכשול הזה עובד. ראיתי את הרגע הזה בכל הפעמים ששידרו אותו, אפילו קצת מעבר. המוט החליק, אבל הידיים שלי לא עזבו אותו. לא שיחררתי את המוט".

יש תחושה שהשנה החדשים מאיימים ממש על הוותיקים. אנחנו חוזים בחילופי דורות בנינג'ה?
"חילופי דורות זה דבר שיכול לקרות, יש הרבה חדשים חזקים שהגיעו העונה - אבל בסופו של דבר, גם 'הישנים' עדיין עומדים על שלהם".