מעורר השראה: יוסי בן יוסף

אחד האייקונים הגדולים של "נינג'ה ישראל" הגיע לעונה הזו במטרה להביא את עצמו לקצה גבול היכולת. הבטיח - וקיים, בתצוגה שמאפיינת ספורטאים אמיתיים. את המסלול הוא פתח בסערה כשדילג במהירות על הסטפר, צלח את הטוויסטר הכפול וגשר הדומינו ועצר את השעון כשנותרו לו 10 שניות. משם, החלה ההצגה האמיתית.

בן יוסף נראה תשוש מעט בדרקון ובשעון המשוגע, כשרגע לפני הזינוק למזרן שלפני הקיר היה נראה שהוא קרוב לנפילה אכזרית למים. למרות זאת, הוא הצליח בכוחותיו האחרונים לעשות סווינג מצויין וטס אל הקיר. שם, כבר לא התבלבל וטיפס בסערה את המגה קיר, לחץ על הבאזר וסיים במקום השני הערב בזמן של 4 דקות ו-34 שניות. בסיום המסלול שיתף בן יוסף במה שעבר עליו לאורך המסלול. "אני מרגיש כאילו אני אחרי מרתון", הודה, "בחימום הרגשתי קוצר נשימה ולא ישנתי יומיים מהלחץ, בגלל המחשבה שהשנה זה יכול לקרות". במוצאי שבת יוסי יעלה על סולם ההאשיגו וינסה לשבור את השיא של שלמה 300 ויצמן ולזכות ב-100,000 השקלים.

תגלית הערב: אברהם פופקו

 את תלמיד הישיבה מירושלים שזכור לכולנו מקריאות העידוד המדבקות "גו, אבריימי, גו", פגשנו לראשונה בעונה הקודמת - והתאהבנו מיד. אברהם "אבריימי" פופקו העפיל עד לגמר בשנה שעברה, אבל לא שרד את מכשול מתלה הטבעות בשלב 1. השנה, לדבריו, הוא הגיע מוכן, נחוש וחזק יותר - והוכיח זאת הערב בגדול.

את המסלול פתח בהתמהמהות קלה כשעצר את השעון שאחרי שלושת המכשולים הראשונים ממש בשנייה האחרונה, אבל משם הוא הכל הלך יותר בקלות. הוא צלח בקלילות את מכשול הדרקון שרבים לפניו התקשו מולו והשתלט על השעון המשוגע בדרך אל הקיר. למרות גובהו, 1.69 מטרים בלבד, פופקו בחר ללכת על המגה קיר, צלח אותו בגבורה ולחץ על הבאזר בזמן נהדר, 3 דקות ו-11 שניות - שמיקמו אותו במקום הראשון הערב. לאחר מכן הוא ניגש לטפס על ההאשיגו, הצהיר "תתכוננו לשיא חדש", אבל בסופו של דבר הצליח לטפס 25 שלבים "בלבד", אחד פחות מהשיא ששבר שלמה 300 ויצמן שכרגע שומר על המקום הראשון.

שני חברים יצאו לדרך: גל נפוסי וגיא מור

צמד תלמידי כיתה י"ב מכפר סבא הגיעו למסלול כדי ללחוץ על הבאזר, אבל עוד הרבה לפני כן, להרים למושא ההערצה שלהם - אסי עזר. הם הכינו עבורו ליין מוצרים על שמו שכלל: חולצות, כובעים ואפילו ספר זכרונות מהודר. החברים מהבית שקיבלו את הכינוי "האסים", קיוו להגיע אל המנחה ולסיים את המסלול, אך לא הכל הלך לפי התוכניות.

ניפוסי עלה ראשון על המסלול וצלח במהירות את הסטפר, הטוויסטר הכפול וגשר הדומינו, אבל כשהגיע אל מכשול הדרקון המאיים החל להאט את הקצב. בניתור האחרון הצליח לקפוץ למזרן, אך כף רגלו נגעה במים בנחיתה ולכן הוא נפסל. החצי השני של הצמד, גיא, עלה מיד אחריו והתקשה יותר ממנו. הוא פתח את המסלול בהססנות ואיבד שניות יקרות בסטפר ובטוויסטר. אחרי שאיבד את המומנטום לא הספיק לעצור את השעון בזמן וזה עלה לו ביוקר. "אסי, לא התכוונו לאכזב", התנצלו השניים ואסי הגיב: "אני מעריץ אתכם ואוהב אתכם".