על מסלול "נינג'ה ישראל" עלו לא מעט מתחרים גברים שלחצו על הבאזר, אבל עכשיו הגיע תורן של הנשים להוכיח שגם הן יכולות לעשות את זה ובענק. רגע לפני שהספורטאיות הכי חזקות בישראל ינסו לשרוף את המסלול (מוצאי שבת, אחרי החדשות, ערוץ 12), סיפרו שלוש מהן - ספיר כהן כרמי, תימור כספי ועמית ירדני, מה הכוח שמניע אותן.

"הרצון שלי הוא לפרוץ את הגבולות ולהתמודד עם הפחדים והחרדות שלי", סיפרה כספי בת ה-46 שחזרה השנה לנינג'ה כדי להוכיח שנשים יכולות לעשות הכל - כולל הכל, לא פחות טוב מהגברים: "אנחנו יכולות להשיג הכל בעשר אצבעות". גם עמית ירדני בת ה-23, שמטפסת כבר למעלה מעשור, מקווה להיות האישה השלישית בתולדות "נינג'ה ישראל" שתלחץ על הבאזר הנכסף. "זאת העונה השלישית שלי בנינג'ה - והפעם אני באה כדי לטרוף את המסלול, להגיע עד לבאזר ולהשתגע. אני בהתרגשות שיא".

הספורטאיות הכי חזקות בישראל (צילום: מתוך המהדורה המרכזית, קשת12)
"באה לטרוף את המסלול, להגיע עד לבאזר ולהשתגע". ספיר כהן כרמי | צילום: מתוך המהדורה המרכזית, קשת12

"אנחנו אסטרטגיות, יש לנו את המוח למצוא דרכים אחרות להשיג את המטרה", הסבירה כהן כרמי, אלופת הארץ בהתעמלות מכשירים בעברה, את היתרון של הנשים בנינג'ה - "אין הרבה בנות בנינג'ה, צריך לעורר את זה אצל הבנות כי זה ספורט שהוא גם לנשים, הן יכולות לעשות את זה. זה לא הכל פיזי, זה גם בראש".

עכשיו הן עסוקות באימונים אחרונים ומתכוננות לקרב על הכרטיסים לחצי הגמר, בו יתחרו מול יתר המתמודדים - ואולי השנה אחת מהן תהיה הזוכה הגדולה של "נינג'ה ישראל 2022". "אני מהווה לילדים שלי דוגמה אישית לכך שהם יוכלו להגשים כל חלום שהם יבחרו - לא משנה איזה חלום זה", סיכמה כספי.