לשקד שוסטר בן ה-23 מרעננה תחומי עיסוק רבים - דניס הישרדות, רכיבה על אופניים ולאחרונה גם אימוני נינג'ה, אבל הוא בחיים לא חשב שיימצא את עצמו בתפקיד "המשכים", ועוד של אחד המגישים והפרשנים האהובים בישראל, ניב רסקין.

לפני שיעלה על מסלול "נינג'ה ישראל 2022" במוצאי שבת (אחרי החדשות, ערוץ 12), שוסטר פגש את אסי ורותם בווילת הפינוקים והתבקש לסובב את גלגל המזלות. המשימה שהגריל: להשכים את ניב רסקין ולהסיע אותו לאולפני הרצליה, שם מצטלמת מדי בוקר התוכנית "חדשות הבוקר" אותה הוא מגיש.

שוסטר התעורר בשעת בוקר מוקדמת מאוד, נסע לביתו של רסקין ובשעה 05:03 לפנות בוקר דפק על דלת הבית. רסקין ההמום לא הבין בהתחלה מי האורח שהגיע לביתו בלי הזמנה. "אסי ורותם שלחו אותי לפה", גילה לו שוסטר, "יש לי ארוחת בוקר בשבילך. הבאתי לך קפה, מיץ תפוזים טרי שסחטתי לך הבוקר וכמה קרואסונים".

מי דפק לרסקין על הדלת בחמש לפנות בוקר? (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
גם לנו מתחשק לבקר באולפני "חדשות הבוקר". שקד שוסטר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

אחרי שרסקין סיים להתארגן וביקש משוסטר לקרוא את עיתוני הבוקר ולסמן לו כותרות מעניינות, השניים נסעו אל האולפנים לקראת שידור בן שלוש שעות וחצי, כמדי בוקר. את רותם, שלא ידעה ש"חדשות הבוקר" רצה במשך כל כך הרבה זמן, זה הפתיע מאוד: "רסקין, שלוש שעות וחצי שידור זה ממש קשה". רסקין אישר, "זה קשה לא פחות מהמסלול". אם יש מישהו שיכול לעמוד בזה בהצלחה - זה רסקין כמובן, השמלא של המגישים.