22:45 - פינאלה דרמטי: גיא דוידוב לחץ על הבאזר אחרי 2 דקות ו-47 שניות
גיא דוידוב בן ה-18, שיאן המוקדמות של "נינג'ה ישראל" שלחץ על הבאזר אחרי דקה ו-14 שניות בלבד בעונה הקודמת, הגיע שוב לתחרות כדי ולנסות לשבור עוד שיאים. הוא מתמחה בפארקו ועבורו, זה הספורט הכי חופשי שיש וכל העולם הוא מגרש המשחקים. "אני מגשים את מה שהגוף שלי רוצה לעשות", סיפר דוידוב. המטרה שלו השנה היא להגיע למגה קיר ולשבור שיא חדש. האם הוא יעבור את המסלול וידיח את בני יפרמוב מחצי הגמר?

דוידוב טס את הסטפר המתכווץ, עף את מכשול דרך הצינורות ואת גשר האריחים עבר במהירות האור. תוך כדי פעלולי פארקור בחר במסלול A, קפץ מהטרמפולינה אחרי 51 שניות בלבד, אחז בטרפז, זינק ממנו אל הקונוסים ומשם המשיך בקלילות אל הרשת. מהחבל קפץ אל המעגל, עבר את כל המאחזים וטס אל המגה קיר. למרות שלא הצליח לטפס אותו, לא חשב פעמיים והמשיך מיד אל הקיר הרגיל, עבר אותו ולחץ על הבאזר. שוב דוידוב עשה זאת הכי מהר העונה ושבר שיא עונתי. "יותר כיף מלזכות במקום הראשון - זה לשמור על המקום הראשון", אמר דוידוב אחרי ששרף את המסלול.

גיא דוידוב באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
גיא דוידוב | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

גיא דוידוב באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
גיא דוידוב | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

22:28 - מעורר השראה: נתי ממן נפל למים במכשול הרביעי (01:49)
נתי ממן (32) הוא אנליסט מתל אביב שמתאמן למסלול הנינג'ה כמעט שנתיים, בנוסף לריצה ואימוני כוח, טיפוס, סטריט וורקאאוט וקליסטניקס. ממן הבין לא מזמן שהוא סובל מפוסט טראומה בעקבות שירות מילואים במבצע צוק איתן, אותה הוא מכנה "נכות שקופה". הוא גילה שהספורט מרגיע אותו ומעניק לו מפלט כמקום טיפולי ומדיטטיבי. מזה זמן רב שממן רצה להגיע למסלול הנינג'ה ועבד מאוד קשה בשביל זה, מבחינתו זו תהיה גושפנקא לכך שהוא יכול לעבור כל מכשול שעומד בפניו. האם הוא ילחץ על הבאזר? ממן עבר את הסטפר המתכווץ, התנדנד בהצלחה על החבלים וצלח את הצינורות, עבר במהירות את גשר האריחים ולעומת שאר המתחרים הערב בחר במסלול B. הוא קפץ מהטרמפולינה אל הגלגל אך לא הצליח לאחוז בו ונפל ישר לבריכה. "הסיפור של נתי ממן בנינג'ה לא נגמר", קבע ביציאה מהמסלול.

נתי ממן באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
נתי ממן | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

נתי ממן באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
נתי ממן | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

22:18 - ההיסטוריה לעולם חוזרת: אוריה חיים נפסל במכשול השלישי (00:41)
אוריה חיים, מדריך בעמותת "אחריי!", חוזר לנינג'ה בפעם השנייה. במוקדמות העונה הקודמת הוא נפסל אחרי שהניח את הרגליים על מכשול בר הקופים. עבורו זו הייתה טראומה, הוא לקח את זה קשה והחליט שהוא חייב להשתפר לקראת העונה הבאה. האם הפעם הוא יעשה תיקון? אוריה עבר את הסטפר המתכווץ בקלילות, צלח את דרך הצינורות, מעד בתחילת גשר האריחים וכדי לא ליפול לבריכה נעזר בחבלים השחורים שמחוברים לאריחים ודרך עליהם. הדריכה הובילה לפסילתו, אך זה לא מנע ממנו לטפס את הקיר בכל זאת וללחוץ את הבאזר. אילולא הפסילה, שנה שנייה ברציפות, הוא היה אמור להיות במקום הראשון.

אוריה חיים באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
אוריה חיים | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

אוריה חיים באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
אוריה חיים | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

22:13 - הפעם אסי לא ישכח אותו: אסף חילי לחץ על הבאזר אחרי 3 דקות ו-43 שניות
אסף חילי, מתמודד חוזר מהעונה השנייה, לחץ על הבאזר במוקדמות - במקצה שבו אף מתמודד אחר לא הצליח לעשות זאת. חילי הוא מדריך טיפוס לילדים עם צרכים מיוחדים, ואחרי שהופיע בעונה הקודמת, לא הפסיק לקבל הודעות מהורים ומאנשים שהתרגשו ממנו. גם הטלפון של רותם סלע לא הפסיק לצלצל למראה האיש המיוחד הזה, אבל אפשר להירגע, כי הוא בזוגיות מאושרת עם מאיה. האם אסי, שלא זכר מיהו חילי אחרי העונה השנייה, לא ישכח אותו אחרי הערב הזה?

חילי התחיל את המסלול מעט בהיסוס אבל עבר את הסטפר המתכווץ בהצלחה, עף במכשול דרך הצינורות, כמעט מעד בגשר האריחים אבל הציל את עצמו. הוא בחר במסלול A בגלל כישורי הטיפוס שלו, קפץ מהטרמפולינה אל הטרפז, עשה סווינגים מצויינים וזינק אל הקונוסים. משם המשיך לעבר הרשת, ממנה אל המעגל ובתנועה מושלמת סיים אותו ורץ לעבר הקיר הכפול. חילי ניסה את המגה קיר אך פספס בצעד אחד, עבר ממנו מיד אל הקיר הרגיל, טיפס אותו בקלות ולחץ על הבאזר, בפעם הראשונה הערב.

אסף חילי באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
אסף חילי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

אסף חילי באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
אסף חילי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

21:52 - המסלול הוא עגול: שחף לוין נפל למים במכשול החמישי (03:23)
שחף לוין (22) ממושב גנות הדר הוא מאמן ג'ודו וכושר ותלמידיו הם שרשמו אותו ל"נינג'ה ישראל 2021". הוא גם במקרה בנה של חלי, המפקדת המיתולוגית של אסי עזר במשטרה הצבאית. אסי הנרגש היה מופתע לראותה, וחשב ששחף די דומה לו (חוץ מהשרירים כמובן). לוין סיפר שמגיל אפס הוא מתאמן בג'ודו והספורט הוא חלק מאוד גדול בחיים שלו. האם כישוריו כג'ודוקא יספקו לו את הטכניקה הנדרשת כדי ללחוץ על הבאזר?

לוין התחיל את המסלול עם הרבה ביטחון בסטפר המתכווץ, מעברים טובים בין החבלים והצינורות וצליחת גשר האריחים. הוא בחר במסלול A, עשה קפיצה מצוינת מהטרמפולינה אל הטרפז ומשם זינק אל עבר הקונוסים. הוא הצליח לתפוס רק קונוס אחד אך מיד תיקן, אחז בשניהם והמשיך אל הרשת וממנה אל המכשול החמישי. הוא החל לטפס את המעגל, אך בירידה ממנו החליק, שמט את האחיזה ונפל למים.

שחף לוין באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
שחף לוין | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

שחף לוין באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
שחף וחלי לוין | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

21:41 - למה ככה חזק? אריק ליבק נפל למים במכשול הרביעי (01:22)
אריק ליבק, בן 22 מכרמיאל, התחרה בעונה השנייה ונפל בשלב המוקדמות. לדבריו, הוא היה אז "בשוק טוטאלי" מהמסלול ולא הצליח לעמוד בלחץ. השנה הוא מגיע כדי לתת בראש: הוא עבד על הפן המנטלי והפיזי, עשה סימולציות והשתתף בתחרויות נינג'ה, אבל מה שהכי דירבן אותו היא החברה שלו, שתומכת בו ומרגיעה אותו.

ליבק דילג בקלילות על הסטפר המתכווץ, עבר חלק את החבלים והצינורות, ולמרות שהתמהמה לפני גשר האריחים, עבר אותו בהצלחה ובחר במסלול A. הוא קפץ בהצלחה מהטרמפולינה אל הטרפז אבל זינק אל הקונוסים בתנופה חזקה מדי שמנעה ממנו להצליח לתפוס אותם בשתי ידיים, לכן החליק ונפל לבריכה.

אריק ליבק באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
אריק ליבק | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

אריק ליבק באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
אריק ליבק | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

21:35 - החיפזון מן השטן: אמיר שחאדה נפל למים במכשול השלישי (00:31)
אמיר שחאדה (19) מנצרת עילית מגיע מבית ערבי-נוצרי, אבל הוא מעיד שלאורך חייו למד תמיד במסגרת יהודית. הוא שם כיפה בטיולים לכותל המערבי, התחפש בחג פורים ואפילו אכל מצה עם שוקולד. לפעמים הוא מרגיש חצוי, אבל טוב לו כמו שהוא: "בספורט זה לא משנה אם אתה ערבי או יהודי, בספורט כולם שווים", קבע שחאדה - ובצדק רב. האם הוא יצליח ללחוץ על הבאזר? שחאדה עשה את הסטפר המתכווץ "הכי יפה שראינו" לדברי רותם ישראל, הרשים לא פחות במהירות ובדיוק שלו בדרך הצינורות וכבר הייתה באוויר הרגשה של באזר. אלא שבמכשול השלישי הוא מיהר מדי, העקב שלו דרך לא טוב על האריח השלישי והוא נפל לבריכה.

אמיר שחאדה באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
אמיר שחאדה | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

אמיר שחאדה באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
אמיר שחאדה | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

21:31 - מתחילים: מי המתמודדים שיעלו הערב על המסלול?
חלקו הראשון של מקצה המוקדמות השלישי היה מלא בהפתעות כשיובל מבורך לוי צלח לראשונה העונה את המגה קיר וזכה ב-10,000 שקלים ולעומתו, הטרייסר בני יפרמוב נפל למים במכשול הרביעי. ערב חדש לפנינו ובו מתמודדים חדשים לצד ותיקים: אוריה חיים יחזור למסלול הנינג'ה כדי לעשות תיקון אחרי הפסילה בעונה הקודמת, המטפס אסף חילי שריגש את כולנו יחזור גם הוא לסיבוב נוסף ומאמן הג'ודו והכושר שחף לוין מכין הפתעה גדולה לאסי עזר. השאלה הכי גדולה בערב הזה היא האם יפרמוב יצליח להעפיל לחצי הגמר למרות הנפילה המוקדמת והאם גיא דוידוב, שיאן המוקדמות של העונה השנייה, ישבור שיא חדש?

אלו המתמודדים שיעלו הערב על המסלול (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
מתמודדי הנינג'ה מחכים לעלות על המסלול | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12